Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

LIVE: MacWorld Expo San Francisco 2005

Tråden skapades och har fått 520 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2005-01-12 15:02
Ursprungligen av lilledanne:

Låten var från hans senaste skiva...

Hittade låten nu den var i Room For Squares albumet, Neon hette den,,, Hehe inte hans senaste skiva nej, Room for squares är från 2001 tack iaf, synd att den lät bättre i presentationen, med aukustisk

Senast redigerat 2005-01-12 15:43
  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-01-12 10:37

Efter att ha sett streamen måste jag säga att jag underskatatt en del av produkterna när jag bara läste om dem här. Spotlight och dashboard framförallt, men även iWorks och iLife-paketen.

Dashboard ser grymt ut i nya versionen! Många användbara widgets. Enda problemet är att man behöver en 30" för att få plats med alla man vill ha framme.

jag sitter på jobb och får felmeddelande hela tiden på streamen!? kan det vara ngn port som är stängd? det konstiga är att jag kan se trailers etc på quicktime.com men inte streamen

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-01-12 13:08

Ingen som är i San Francisco och kan lägga upp lite bilder??

  • Medlem
  • 2005-01-12 22:26

Vet någon va de är för låt... som de kör när de visar den iphoto slideshowen? ni vet den med stranden....

  • Medlem
  • 2005-01-12 23:05
Ursprungligen av icep:

Vet någon va de är för låt... som de kör när de visar den iphoto slideshowen? ni vet den med stranden....

tror det är matchbox twenty, vet inte vilken låt??

Ursprungligen av icep:

Vet någon va de är för låt... som de kör när de visar den iphoto slideshowen? ni vet den med stranden....

The Calling tror jag dom heter som gjort den. Tror den finns med på soundtracket till "Love Actually" bland annat.

edit: jag menar förstås Goo Goo Dolls. Låten heter Slide

Senast redigerat 2005-01-16 21:36

Varför kan jag inte se mwsf nu? Kunde se den hyfsat igår men så helt plötsligt hände nåt och nu får jag "Inte Ansluten, 400" oavsett om jag öppnar den i qt-player eller qt-plugin i safari.
Jag hann se hälften igår innan den la av. Är det nån port i fw som måste öppnas?
Hjälp tack

----------

Det funkar nu, efter jag valde http istället för UDP. Det konstiga är att det funkade igår och bara la av. Gonatt.

Senast redigerat 2005-06-09 23:51
  • Oregistrerad
  • 2005-01-13 11:09

Måste säga såhär i efterhand att jag är grymt imponerad av hur väl Apple lyckats hålla de nya produkterna hemliga! Visst fick alla siare och ryktes-siter rätt på nästan alla punkter men det var ingen (mej veterligen) som hade bilder på varken shuffle eller mini innan Steve presenterade dem!
Det vore nog så imponerande om de presenterades för att sedan vara ute på marknaden någon/några mpnader senare men både mini'n och shuffle var ju tillgängliga direkt efter att John Mayer spelat klart! Imponerande!

mvh/jensa

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-01-13 13:52
Ursprungligen av schmuck:

Måste säga såhär i efterhand att jag är grymt imponerad av hur väl Apple lyckats hålla de nya produkterna hemliga! Visst fick alla siare och ryktes-siter rätt på nästan alla punkter men det var ingen (mej veterligen) som hade bilder på varken shuffle eller mini innan Steve presenterade dem!
Det vore nog så imponerande om de presenterades för att sedan vara ute på marknaden någon/några mpnader senare men både mini'n och shuffle var ju tillgängliga direkt efter att John Mayer spelat klart! Imponerande!

mvh/jensa

Håller med dig, Dom måste ha super bra pli på sina fabriker..

Bevaka tråden