- Homy
- Medlem ●
- Norrköping
Vad sägs om en ny mini på tisdag?
jag beställde i söndags så det här låter intressant...!
Rapportera gärna om du får "intressanta" meddelanden! Nu skriver Appleinsider att "ny produkt" kan betyda mycket. De kanske bara utökar minnet eller t.o.m. att de tänker sänka priset på minnen och därmed gör en prisjustering av ordern om man beställt extra minne.
Mac Mini ! Kom till "Pappa!!"
Jag har faktist adopterat en katt för 6 år sen, jag tar hand om honom som om han vore min egen son!
och JAG måste bara ha en mac ibland alla pingvinburkar.. om det nu dyker upp en mini med 512 RAM (allt annat är förkastligt) till en hygglig prislapp så stäler jag mig på huvudet av lycka och tar ut förskott på skatteåterbäringen
Jag saknar effekterna som använder sig av coreimage
Har jag missat nåt grundläggande här... eeh?
OS X 10.4... G4... 1.4 GHz... var klämmer skon?
Eller menar du att du inte orkar vänta på när minin jobbar?
Suttit med G5a förut?
Har jag missat nåt grundläggande här... eeh?
OS X 10.4... G4... 1.4 GHz... var klämmer skon?
Eller menar du att du inte orkar vänta på när minin jobbar?
Suttit med G5a förut?
Alltså grafikkortet i minin stödjer inte coreimage.
När du dra ut en widgets på skrivbordet så blir det vattenvirvlar men inte på minin!
Viktigt ?? asolut inte.. coolt ?? absolut
Suttit med de flesta mac som gjorts, däribland iMac G5, Dual G5 mm!!
Minin rockar mest!!
Ett exempel är ju en låt med 15 AU syntar och amssa EQ som inte gick att köra i en iMac G5 1,8 ghz utan felmeddelande om processor to slow.. funkar perfekt på minin.. g5:an är inte så snabb som folk tror
Mini åt folket.
Tack Solid och motif för infon, det var där skon klämde.
Nu hoppas jag också att grafikkortet blir ett som kan hantera Core Image!!
Även om det för min del mest är för att det är coolt med effekter
Kanske minin till slut blir mitt lilla mediacenter i alla fall.
Ja, känner jag dig?
Jag förstår inte varför folk köper Mac mini. Det är tre år gammal teknik.
Du menar att man ska köpa en sådan här istället?:
2995 Shuttle SN95G5 Aluminium 1x5.25 2x3.5 nForce3 Ultra 1PCI 1AGP 2DDR-DIMM SATA LAN Firewire Audio Socket939(Athlon64) (Heatpipe kylning) 1215 AMD Athlon64, 3000+, S939, Bulk, Venice 395 DDR RAM PC-400, 512 MB 395 DDR RAM PC-400, 512 MB 701 Western Digital Caviar WD1600BB - Hårddisk - 160 GB - inbyggd - 3.5" - ATA-100 - 40 pin IDC - 7200 rpm - buffert: 2 MB (WD1600BB) 378 Sony DW-U10A-B 4X DVD±RW, Bulk Totalpris: 6079kr