Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Out of office" funktion i Mail?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Täby
  • 2005-12-30 10:46

Finns det ngn funktion liknande Out of Office i Mail (jag lyckas inte hitta ngn, men det finns ju brightare folk på 99mac än mig så ....)?

Aldrin

Vad är out of office?

Edit: Läste det en gång till och kom på vad det var. Det är väl ett sådant där meddelande om att man inte är på kontoret? Vad jag vet finns ingen sådan funktion.

Jag fick först för mi gatt det var någon funktion med koppling till Office.

  • Oregistrerad
  • 2005-12-30 10:58

Vanligtvis lägger man detta i mailserver och då med hjälp av något webbinterface. Annars går det ju att göra en regel i Mail som returnerar ett svar till all avsändare. Kräver dock att din dator är påslagen och har Mail aktivt. Hela tiden, dygnet runt.

1
Bevaka tråden