Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Och bilderna kommer från flickr. Förstår itne varför människor ska kopiera och med egna urlar verka som det är deras egna.. Klisterlapparna på datorn säger att det är en testdator för apple-labb.
Och bilderna kommer från flickr. Förstår itne varför människor ska kopiera och med egna urlar verka som det är deras egna.. Klisterlapparna på datorn säger att det är en testdator för apple-labb.
Visa mig vart jag har påstått att det är mina bilder? Jag kopierade bara en länk jag hittade på ett annat forum...
haha osött kommenterat. blir så fruktansvärt frustrerad på folks attityd på forum i allmänhet. skriver man inte i forum för att informera och prata med andra? inte sätta dit folk. skärpning!