Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Malmö: 99mac middag 24:e Augusti

Tråden skapades och har fått 29 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Välkommen till hösten 99mac middag i Malmö!

Du är varmt välkommen till hösten stora 99mac arrangemang i Malmö. Under en helkväll får du träffa massor av trevliga medlemmar, moderatorer och admins kombinerat med trerätters middag och goda drycker. Vi har hyrt ett vackert källarvalv på Restaurang Le Colisé där vi får en chans att umgås och äta gott. Totalt finns cirka 35 platser.

Plats: Restaurang Le Colisé, Regementsgatan 64 Malmö
Datum: Torsdag 24:e Augusti
Tid: 18.30
Pris: Ej spikat just nu
Arrangör: Björnligan
Sponsor: Ej spikat ännu - kontakta mig om du vill sponsra denna kväll!
Webbadress & bilder: http://www.lecolise.se/

Meny

Förrätt: Toast Skagen
Varmrätt: Filet Mignön Black & White med Klyftpotatis alt Mozzarella gratinerad Rödtunga med örtpotatis.
Efterrätt: Vit chokladmousse med blåbärssås

Vegetariskt alternativ går att ordna.

I avvaktan på sponsoravtal går vi inte ut med priser och anmälningsformulär ännu. Skriv upp datumet i kalendern dock!

För dig som är intresserad av att börja jobba som moderator, redaktör eller i testlabbet för 99mac erbjuder vi ett eftermiddagsseminarium på Regementsgatan 94b från 12.00. Vi kommer gå ut med mer information om detta senare.

Som vanligt gäller våra allmänna regler för bokningar:
- Anmälan är bindande. Kommer du inte får du betala ändå.
- Priset skall vara oss tillhanda senast dagen innan evenemanget.

Jag fyller år dagen innan så det här blir väl födelsedagsfest på samma gång!

  • Oregistrerad
  • 2006-05-24 13:42

Förvänta dig inte att du ska få nåt

Är jag i stan så kommer jag!

  • Medlem
  • 2006-05-24 18:13

Låter fint! om inget oförutsett inträffar dyker jag upp!

  • Medlem
  • 2006-08-16 14:52
Ursprungligen av Baron:

Låter fint! om inget oförutsett inträffar dyker jag upp!

Nu har nåt oförutsett har dykt upp. Jag flyger till Sundsvall den dagen och kommer hem dagen efter...

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2006-08-16 14:59
Ursprungligen av Baron:

Nu har nåt oförutsett har dykt upp. Jag flyger till Sundsvall den dagen och kommer hem dagen efter...

Ska vi från närområdet ha en middag istället kanske

Hmm, aldrig varit i malmö förut, kanske dyker upp

I'm on

Verkar trevligt, gör en notering i iCal.

  • Oregistrerad
  • 2006-05-27 19:59

jag är på

Är jag i stan så!

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2006-05-28 07:57

Inte ointressant men det lär säkert i vanlig ordning bli för dyrt för mig...

Du har då en osviklig förmåga att pricka in dessa middagar och fester precis när jag verkligen inte kan... jag ska till Skåneland i Augusti men veckan efter...

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Du har då en osviklig förmåga att pricka in dessa middagar och fester precis när jag verkligen inte kan... jag ska till Skåneland i Augusti men veckan efter...

Lägg upp ditt schema för September - December så ska vi se om jag kan planera bättre i fortsättningen. Julfest 9:e December?

Vi kommer:cool:

  • Oregistrerad
  • 2006-07-20 00:23

Om mitt förbannat oplanerade jobb inte håller mig tillbaka och priset är på någorlunda normal nivå är jag verkligen på.

Kul att många visar intresse - kommer bli en toppenkväll!

Jag är på. Räcker det att anmäla sig via detta forum?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-08-04 22:35

Woho!

För att klargöra så kommer det 3 stycken från oss.

  • Medlem
  • 2006-08-16 16:56

Utan mig i så fall. Jag har kvällen uppbokad...

Jag måste tyvärr avboka. Måste resa bort nästa torsdag.

  • Oregistrerad
  • 2006-08-20 16:11

Blir det någonting på torsdag?

Nope, upptagen, tyvärr

Restaurangen ringde mig tidigare idag och frågade om vi kommer. Jag hade tänkt komma iallafall för jag är i Malmö men jag undrar om vi verkligen fyller källaren (som jag typ lovat restaurangen).

En stor del av det vanliga Malmögänget är bortresta just nu eller kan inte komma för det är den 24:e i månaden (hur kunde jag glömma det?).

Middagen kostar 220kr för tre rätter och då ingår en öl eller ett glas vin. Rätt ok deal eller hur?

ok, då får vi hoppas på att anmälningarna tar fart nu. Räkna med mig iaf!

För ovanlighetens skulle är ju både Mats och jag i stan. Fyller dessutom år så man borde ju svepa ett par kalla bara därför

Sitter i Blekinge och kommer inte hem förrän på fredag kväll, en dag för sent således.

Fick blommor till jobbet idag - lite kul :">

Har meddelat restaurangen att vi inte kommer. Ringde till tio 99mac-bekanta i Malmö och ingen hade möjlighet imorgon kväll - fantastiskt dålig planering av mig. Dagen för löning och under pågående Malmöfestival. 08-or...

  • Oregistrerad
  • 2006-08-24 08:53

Det får bli en annan dag

1
Bevaka tråden