Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur stänger man av Itunes - startar om hela tiden

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-06-03 08:11

Hej Itunes startar av sig själv hela tiden. Spelar ingen roll om jag stänger programmet. Efter ett tag hoppar det upp igen av sig själv...
Start vid inloggning är inte iklickat...

du råkar inte ha Salling clicker igång på nallen?

Jag hade samma problem (Min iPod var inte inkopplad heller när det hände.) och gjode följande:
Startade "Aktivitetskontroll" i mappen /Program/verktygsprogram/
där fanns det en 'itunes prosess' som var röd i skrivftdrag. Jag markerade den och clickade på "Avsluta Prosess".
Skolle du inte hitta någon prosess som är röd - avsluta alla prosesser som ha med iTunes att göra.
I mitt fall hade jag enbart Bittorrent som program öppen, när iTunes hela tiden startade. Det kan vara en bugg. Ingen ahning.
När du ha avslutad alla det jag beskrev och "Aktivitätskontrollen" öppna "Skivverktyg" som ligger i samma mapp som "Aktivitätskontrollen" och kontrollera skivbehörigheter för att rätta till möjliga skador som ha uppstått genom att ingripa i systemet. Efter det hade jag inga problem med iTunes längre.
Kolla även att din brandvägg är igång och att du inte ha fildelning eller något på avv misstag. Man vet jo aldrig om man ha blivid häckad äen om sannolikheten är liten.
Lycka till.
/David

Senast redigerat 2006-06-03 10:47
  • Medlem
  • 2006-06-03 10:37

iPod inkopplad?

• Oregistrerad
  • 2006-06-03 13:04

Jag råkade också ut för det där för ett tag sedan. Då var det FoxyTunes som var boven.

Kör du limewire. Limwire startar itunes som stanadard när den har ladat ner en mp3 fil

1
Bevaka tråden