Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Utrota ligistungar!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag när jag kom till jobbet så hade ligisterna vart framme igen. Förutom att dom klottrat en hel del på våra byggader hade dom också stampat sönder kylaggregatet till serverrummet. Det var inte svalt och skönt där inne kan jag säga, har stängt av en del av de mindre viktiga systemen och försöker ventilera så gott det går med dörren öppen så nu har tempen sjunkit till 30 nåt o turligt nog verkar inget ha gått sönder..

Man kan bli rätt så less på sån här meningslös skadegörelse.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-09-11 10:47

Stäng av och töm kylaggregatet. Fyll på nytt med sarin eller senapsgas. Sedan väntar du tills de små liven hoppar på den igen.

Nu hade inte vi skadegörelse, men vår kylanläggning pajade förra sommaren och först då kom vi på att det förmodligen är bra att ha ett temperatur-larm. Termometern där inne gick i taket vid 42, men det kan ju ha varit mer. Allt höll men fy sjutton vad fläktarna lät när alla vrålade på i full fart.

Nu har vi skaffat övervakning av temperaturen. Det bör man ha.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-09-11 13:09
Ursprungligen av Johan S:

Man kan bli rätt så less på sån här meningslös skadegörelse.

Förjäklig. Tacka vet jag gammal hederlig meningsfull skadegörelse...
(sorry. jag e skadad av den där språktråden)

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-11 13:35
Ursprungligen av Danne V:

Förjäklig. Tacka vet jag gammal hederlig meningsfull skadegörelse...
(sorry. jag e skadad av den där språktråden)

Ja det beror väl på hur du definierar det. Om du ser det från personen som utför skadegörelsens sida så finns det ju en del meningsfull skadegörelse. Sabotage av ockupationsmaktens materiel vid krig till exempel.

1
Bevaka tråden