Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya Appleprodukter den 12:e?

Tråden skapades och har fått 418 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2006-09-12 20:42

Björn L: länk?

Coolt browsa 1000+ covers...

...fattas inte många.

Nån som hittat CTRL + ALT + Fn.... eller så för fullscreen?....

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2006-09-12 20:44

Är det någon som har en uppfattning om den där sökfunktionen till ipod skulle funka med de senaste ipodarna? inte de som kom idag.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-13 10:30

sökfunktion

Ursprungligen av Queux:

Är det någon som har en uppfattning om den där sökfunktionen till ipod skulle funka med de senaste ipodarna? inte de som kom idag.

Nu har jag uppdaterat min ipod. Sökfunktionen verkar inte finnas på min ipod video. Lite trist....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-12 20:52

http://www.apple.com/ipodnano/ads/

Fan vilken snygg film..

Synd att det bara ska vara så att albumen måste ha en artist, då till exempel, mitt ex av soundtracket till Collateral får... 16 covers...

  • Medlem
  • Piteå
  • 2006-09-13 11:56
Ursprungligen av ApollonDeux:

Synd att det bara ska vara så att albumen måste ha en artist, då till exempel, mitt ex av soundtracket till Collateral får... 16 covers...

Välj att ordna efter album, tills Album efter artist kommer upp, så löser det sig!

  • Oregistrerad
  • 2006-09-13 12:36
Ursprungligen av etna:

Välj att ordna efter album, tills Album efter artist kommer upp, så löser det sig!

Det går också att markera alla låterna och sedan högerklicka.
I fönstret du får upp så kan du markera längt ner i vänstra hörnet att låtarna ingår i en samling och volia så får du fram endast ett omslag.

Skönt att låtarna nu kan spelas "gapless" i iTunes!

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2006-09-12 21:08
Ursprungligen av EricBradley:

Skönt att låtarna nu kan spelas "gapless" i iTunes!

Det var fasen på tiden! Hoppas de kan fixa det i iPoddarna också!

Edit: det hade de tydligen fixat såg jag nu...

Ska inte klaga men tycker nog att den tidigare ipod nano var snyggare än denna ipod mini nano look a like.

  • Oregistrerad
  • 2006-09-12 21:19

Kan gissa att aluminium inte blir lika kladdigt av fingeravtryck etc.
Hade man inte också problem med repighet på vissa versioner av nano

Ursprungligen av ne100:

Kan gissa att aluminium inte blir lika kladdigt av fingeravtryck etc.
Hade man inte också problem med repighet på vissa versioner av nano

iPod mini som var i samma material som nya nano redades knappt alls. Förra nano repades bara man tittade på den. Vidrigt känslig är den.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-12 21:19

Jag saknar den vita Nanon,, gillar dom nya som fan men varför dizza den vita?

CD-text när man bränner i iTunes nu - äntligen ! Funkar i bilen nämligen..

  • Oregistrerad
  • 2006-09-12 23:56
Ursprungligen av lilledanne:

CD-text när man bränner i iTunes nu - äntligen ! Funkar i bilen nämligen..

äntligen! har mailat dom det hur många gånger som helst!

funkar på dj-cd-spelare nämligen!

  • Oregistrerad
  • 2006-09-12 21:29

Någon som vet hur mycket itv ska kosta ungefär?
Denna sak skulle göra god nytta i vårt hem

299$ i USA....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-12 21:41
Ursprungligen av ApollonDeux:

299$ i USA....

Har du någon källa som bekräftar den uppgiften?

Ursprungligen av vanilj:

Har du någon källa som bekräftar den uppgiften?

Apple?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-09-12 21:42

Men varför kom det ingen MacBook och MacBook Pro uppgradering??? Det är ju jättekonstigt med tanke på att Apple har lanserat den här presentationen med sånt buller och bång?

Ursprungligen av boris91:

Men varför kom det ingen MacBook och MacBook Pro uppgradering??? Det är ju jättekonstigt med tanke på att Apple har lanserat den här presentationen med sånt buller och bång?

Det blir förmodligen en smyguppdatering precis som med iMacen.

  • Medlem
  • Tyresö
  • 2006-09-12 21:45

det gör de väl nästa tisdag, detta event hade ju fokus på ipod + itunes och inte macarna

  • Oregistrerad
  • 2006-09-13 07:05
Ursprungligen av Axel:

det gör de väl nästa tisdag, detta event hade ju fokus på ipod + itunes och inte macarna

Nästa tisdag??

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-09-13 08:11
Ursprungligen av Axel:

det gör de väl nästa tisdag, detta event hade ju fokus på ipod + itunes och inte macarna

NÄSTA tisdag?

  • Oregistrerad
  • 2006-09-13 08:13
Ursprungligen av Jonaz:

NÄSTA tisdag?

Jag hoppas innerligt att nästa tisdag inte är 19/9 utan att de alltid lanserar en tisdag..För jag har tänkt beställa Macbook idag. Vill gärna ha säker info om detta tack.

Ursprungligen av Pantern:

Vill gärna ha säker info om detta tack.

Hoppas du är ironisk när du säger att du vill ha säker info. För det blir nog svårt att få, åtminstone här. Det är ingen, utom de ansvariga på Apple, som vet.

En uppdatering av MacBook och MacBook Pro lär ju komma under hösten/vintern. Men om det blir nästa vecka, eller om 3-4 månader, eller någonstans däremellan, det kan vi inte veta idag...

  • Oregistrerad
  • 2006-09-13 08:32
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Hoppas du är ironisk när du säger att du vill ha säker info. För det blir nog svårt att få, åtminstone här. Det är ingen, utom de ansvariga på Apple, som vet.

En uppdatering av MacBook och MacBook Pro lär ju komma under hösten/vintern. Men om det blir nästa vecka, eller om 3-4 månader, eller någonstans däremellan, det kan vi inte veta idag...

Man måste väl ha satta pressreleasedatum? Iallafall en vecka framåt
Tror knappast Apple 2h innan eventet meddelar alla "just ja, vi har pressrelease av datorer idag". Det måste ju finnas ett schema för pressreleases?!

Ja, om du menar så, så kan vi nog säkert säga att det blir ingen "Media Event" nästa tisdag...

MEN, de kan ju göra en "tyst uppdatering", dvs utan att det sker på en presskonferens... som förra veckan när iMac och Mac mini uppdaterades... och då är vi ju på osäker mark igen.

Bevaka tråden