Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Steve Jobs i en Skjorta!

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-13 23:21

Vad skall det här innebära? Steve Jobs hade en svart skjorta igår vid presentationen istället för den vanliga höghalsade tröjan.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-09-13 23:25

Det va det FÖRSTA jag la märket till!!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-09-13 23:26

Samt att han inte va riktigt lika karismatisk som vanligt, men betydligt bättre än förra gången då han presenterade Leopard. Det är synd att säga, men hans framstänning påverkar faktiskt hur bra produkterna uppfattas av mig Eller så va han bara besviken på programmerarnas jobb Nite!

Dagen efter 11:e september....

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-13 23:29

Det är bara att hoppas att Apple inte ljuger om hans hälsa? Han var åtminstone ensam på scenen. Han var säkert besviken över att inte kunna presentera iPhone?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-09-13 23:36

Simon har en sjukt bra poäng. Tänkte jag inte ens på!

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-13 23:40
Ursprungligen av desh:

Simon har en sjukt bra poäng. Tänkte jag inte ens på!

Så sant men duger inte en svart höghalsad tröja?:confused:

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-14 09:48

Det första jag lade märke till var att den satt så himla dåligt på honom... den passade liksom inte Jobs.

  • Oregistrerad
  • 2006-09-14 10:35
Ursprungligen av Earlen:

Det första jag lade märke till var att den satt så himla dåligt på honom... den passade liksom inte Jobs.

Den gamla polon han har haft blev tvättad i 90°-tvätt och krympte. Alltså fick ha byta till något annat svart i garderoben.
Någon som observerade att han inte var lika benig och mager som vi förra Keynoten?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-14 10:45
Ursprungligen av Johan Gunverth:

Den gamla polon han har haft blev tvättad i 90°-tvätt och krympte. Alltså fick ha byta till något annat svart i garderoben.
Någon som observerade att han inte var lika benig och mager som vi förra Keynoten?

Nix! Men jag läste idag att Apple är USAs snabbast växande företag. De öppnar en ny butik var nionde dag.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-09-14 12:28

Jag noterade också direkt att han hade skjorta istället för t-shirt.

Vad jag kunde se så verkan han ha gått ner ett antal kilo och valet av skjorta är nog för att dölja detta så mycket som möjligt. Skjortan sitter ju lösare och täcker halsen bättre.

Hoppas bara att han inte är drabbad av någon sjukdom eller nåt. Ingen kan framföra keynoten som han.

/Tommy

Ursprungligen av Johan Gunverth:

Någon som observerade att han inte var lika benig och mager som vi förra Keynoten?

Ursprungligen av tk_jkpg:

Vad jag kunde se så verkan han ha gått ner ett antal kilo

Hur ska ni ha det? Har han gått upp eller ner i vikt?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-14 16:30
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Hur ska ni ha det? Har han gått upp eller ner i vikt?

Fråga honom:cool:

Skjorta eller inte... Jag tyckte att han var mycket mer framåt och uppåt senast än på WWDC.

  • Oregistrerad
  • 2006-09-14 19:00

Vart kan man se dessa Keynotes som det pratas så flitigt om...?

1
Bevaka tråden