Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny .Mac-mail

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det ser fint ut, men nu blir jag nyfiken på om det kommer något mer nytt...

Jag tycker det är lite synd att det inte kan ingå i iLife-paketet. Det skulle kännas mer motiverat. Med det är väl en kassako för Apple så det lär ju inte bli verklighet.
Men med tanke på ex. Google som erbjuder i mångt och mycket samma sak fast gratis så känns .Mac lite väl dyrt. Jag har varit med sedan starten och kommer fortsätta pga smidighet med synkning, men något mer skulle jag vilje se som motiverar priset.

/Jerker

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2006-09-27 10:00

Såg riktigt fint ut! Mycket snyggare än gmail, men Googles lösningar känns fortfarande bättre i funtionalitet än .Mac, när det är dessutom är gratis så känns det inte riktigt motiverat med 99EUR för att förnya .Mac.

De verkar f.ö ha justerat skräppostfilterna på servern nu, så andel spam har minskat från runt 20-25 per dag, ner till 3-4. Men googles spamfilter är fortfarande överlägset, provat och vidarebefodra .Mac-mailen över Google-konto och det har filtrerat bort 100% av skräpposten!!

tycker 99USD är helt okey för tjänsten. helst med tanke på hur väl integrerat det är med just iLife. Så enkelt att skapa snygga semesterbildsidor, sync'a mail, adressbook på flera datorer etc. 1 GB space är helt ok. Kommer bli 2 GB inom 1 år kan man nog förvänta sig. Google Calendar är gratis - men det känns inte som att Google har en helhetslösning för att skapa bilder, film, musik etc

1
Bevaka tråden