Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes 7.0.1 släppt!

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-27 19:18

iTunes 7.0.1 åtgärdar stabilitets- och prestandaproblem i iTunes 7.

Finns i Programuppdatering.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2006-09-27 19:33

Den var efterlängtad. Nu går det att ta fram EQ:n utan strul.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-27 19:36

Snabbt & bra jobbat Apple!

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-27 20:41

Inte i min! =(

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2006-09-27 20:47

Apple! Vad sägs om att få ut någon uppdatering til iPhoto då, kanske? Det finns ju mer program än iTunes. Det har kommit typ en sketen uppdatering till iPhoto. Mer behövs, exempelvis stendör iPhoto om man klickar runt bland smarta mappar som inte uppdateras som de ska.

Ursprungligen av Snooze:

Apple! Vad sägs om att få ut någon uppdatering til iPhoto då, kanske? Det finns ju mer program än iTunes. Det har kommit typ en sketen uppdatering till iPhoto. Mer behövs, exempelvis stendör iPhoto om man klickar runt bland smarta mappar som inte uppdateras som de ska.

Det har kommit 4 (aktuell version är 6.0.4)

Närå, jag har samma problem med smarta mappar. iPhoto kraschar förvisso inte men däremot uppdateras inte de "smarta" mapparna automagiskt.

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2006-09-27 21:29

jo, men jämför 6.0.4 med 7.0.1... iPhoto är inte något Apple bryr sig nämnvärt om. Tyvärr.

Ursprungligen av Snooze:

jo, men jämför 6.0.4 med 7.0.1... iPhoto är inte något Apple bryr sig nämnvärt om. Tyvärr.

Både iWork och iLife uppdateras väldigt sparsamt av Apple. Och ingen av dem är direkt buggfria. iPhoto och iDvd upplever jag som särskilt känsliga. Även iWeb skulle kunna bli lite stabilare. Men inte så mycket mer lär hända innan version '07 kommer nästa år... Och då med nya buggar.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-09-27 22:15

Tyvärr

Vad jag inte fattar är varför de tog bort möjligheten att ha icke anslutna iPod'ar kvar i menyn. Det var så smidigt att kunna redigera innehållet och sedan bara plugga in iPoden och få den uppdaterad

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-28 11:17

Någon som har skärmuppdaterings problem och kör med dubbla skärmar?

iTunes fönstret ligger inte på huvudskärmen och byter jag spellista så uppdateras inte hela iTunesfönstret, bara den högra delen.
Drar jag fönstret så att det nuddar huvudskärmen, uppdateras det.

Mycket irriterande!

Någon som känner igen problemet?

Skönt att de släpper en uppdatering så snart efter en ny buggig version. Hoppas att det kommer en till snart.

iTunes 7.0 vs iTunes 7.0.1:

Ursprungligen av cable_guy6:

Skönt att de släpper en uppdatering så snart efter en ny buggig version. Hoppas att det kommer en till snart.

iTunes 7.0 vs iTunes 7.0.1:

Öhhh, så där ser det inte ut för mig. Har inga problem med utseendet men jag fick något konstigt igår. Jag körde en visualizer som heter GasLight och när jag tryckte på Escape för att komma ur fullskärmsläget så såg jag plötslig bara drygt en niondedel av skärmytan(nedre vänstra hörnet) i något som påminde om en upplösning på 640x480 - enda sättet att komma ur den situationen var att starta om datorn. Har inte "lyckats" frammana felet idag.

1
Bevaka tråden