Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Kankse fel forum men någon som vet hur jag öppnar en .iso fil på min ibook? har den både på dvd och på datorn.. funkar på pc.. har hittat massa guider hur man bränner .iso men ingen hur man öppnar?
Mounta den med Toast eller OSX egen inbyggda Diskimagemounter (dubbelklicka på filen) Funkar inte de så prova högerklicka o se vad som finns i "öppna med"
Med toastmount så mountas den så att datorn tror att det är en DVD. Då kan du spela den med dvdplayer.
Jag tror att du kan ta Open i dvd player annars och peka på iso filen. Funkar även med TS_ Video katalogen i ison om man vill det.
Du kan bara klicka på den, förutsatt att du inte har Toast inställerat. Isf skall du högerklicka och välja att öppna med nått som inneh¨ller " Mount". Dvd-spelaren kan sedan spela upp den.
det är en "total training" dvd så den ska installeras på datorn för att kunna ses och det funkar inte, jag kan hitta själva film filerna i en mapp på skivan men den startar liksom inte upp programmet för installation.. kanske bara funkar på pc?
det är en "total training" dvd så den ska installeras på datorn för att kunna ses och det funkar inte, jag kan hitta själva film filerna i en mapp på skivan men den startar liksom inte upp programmet för installation.. kanske bara funkar på pc?
Kanske det kanske...det låter ju riktigt riktigt logiskt