Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips på snygg usb-hubb önskas

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Behöver en snygg usb-hubb med strömmatning, och att den är smidig och framförallt snygg går före kostnad, även om den självklart gärna får vara billig som fan

Vad tipsar ni om? Den ska matcha en alubook och apples vita tangentbord... Och min intous3...

Tack på förhand för all välkommen spam,

/.s

• Oregistrerad
  • 2006-12-11 12:21
Ursprungligen av scooterbabe:

Behöver en snygg usb-hubb med strömmatning, och att den är smidig och framförallt snygg går före kostnad, även om den självklart gärna får vara billig som fan

Vad tipsar ni om? Den ska matcha en alubook och apples vita tangentbord... Och min intous3...

Tack på förhand för all välkommen spam,

/.s

Snygg? Smidig? Nja kanske inte men jävligt konstig

http://www.lacie.com/products/product.htm?pid=10854

Jag har en i-Rocks USB-hub med 4 portar, men jag minns inte var jag köpte den. Den är liten, tjusig och har ström-adapter. Funkar med och utan adapter, efter behov. Glänsande vit topp och silverfärgade sidor. Så snygg ut bredvid min gamla PB 12".. Jag tror modellen heter Crystal. Kolla pricerunner.se efter någon som säljer den.

Jag köpte denna från inWarehouse. IOGEAR USB 2.0 Combo Hub/Reader.
Kombinerad 6 x hub med kortläsare för ett antal olika minneskort. Kostade en bit över 494 kr + moms och frakt. Kanske lite dyr men jag tycker den är mycket bra.

Ursprungligen av Redglittercoffin:

Jag har en i-Rocks USB-hub med 4 portar, men jag minns inte var jag köpte den. Den är liten, tjusig och har ström-adapter. Funkar med och utan adapter, efter behov. Glänsande vit topp och silverfärgade sidor. Så snygg ut bredvid min gamla PB 12".. Jag tror modellen heter Crystal. Kolla pricerunner.se efter någon som säljer den.

Jag har en sådan och den är bra och snygg. Köpte den på Dustin:
http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010092525
Finns även i svart.

Måste säga att alla förslag hittills har varit fantastiska - Lacies coolast, men min tanke var ju lite att bli av med alla sladdar - inte att göra en julgran av dem - så den går nog bort...

Snyggast är förstås i-rocks, men schysst att få minneskortsläsare...

i-rocks hade visst en med kortläsare också:

• Medlem
  • Uppsala
  • 2006-12-11 15:56

En sån här har jag

http://se.kensington.com/html/10808.html

Snygg, men svår att placera…

• Medlem
  • Huddinge
  • 2006-12-12 13:31

Jag kommer lätt att beställa en sån! Elektronikålderns blomma

• Medlem
  • Huddinge
  • 2006-12-28 15:36

Oslagbart bäst! Flest portar, lampa, FW, USB 2.0, väger nästan 1 kilo, fläkt, ser ut som en vas!!

Jag måste ha den..

++ Att man får en fläkt på köpet.

Nöjer man sig med två portar så tycker jag att den här är rätt oslagbar. Inkluderar även en 2-portars Firewirehub och en skrivbordslampa.

Deltaco UH-140 kanske inte är snyggast, men den är väldigt liten och lätt att gömma undan

110:- inkl. moms på Microshop.

1
Bevaka tråden