Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Något liknande BluePhoneElite

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-08-10 14:18

Märkte att min provperiod av BluePhoneElite hade gått ut och jag undrar då om det finns något liknande program fast gratis. Jag testade även BluePhoneMenu, men det var ganska dåligt gränssnitt och det är viktigt. Har även testat Romeo och det är helt okej, även om jag saknar dom funktioner som att kunna svara på SMS med tangentbordet samt lägga till okända kontakter i Adressboken.

har jag redan gått igenom dom enda programen eller finns det något till?

• Medlem
  • International user
  • 2006-08-10 14:20

Det finns inget liknande. BluePhone Elite är inte särskilt kostsamt, det är faktiskt värt pengarna.

• Medlem
  • Lund
  • 2006-08-10 15:50

Ja, det är värt pengarna och inte specielt dyrt.. jag brukar inte vara så "hederlig" men när det bara handlar om några hundra lappar så..

• Medlem
  • International user
  • 2006-08-10 15:52
Ursprungligen av what:

Ja, det är värt pengarna och inte specielt dyrt.. jag brukar inte vara så "hederlig" men när det bara handlar om några hundra lappar så..

Du piratar alltså för det mesta?

köp en licens och känn dig reko! Bluephone Elite är ett kalasprogram. defenitivt värt pengarna.

• Oregistrerad
  • 2006-08-11 01:16

Jag har inte kreditkort och jag vet inte hur Paypal funkar och om det behöver kreditkort eller inte.

för den som är snål så finns det hacks för BluePhone Elite ... MEN .. jag tycker man skall betalla för ett sådant kanon program som programet faktist är ... och väldigt billigt för vad man får ...

på denna sajt finner du alternativ till BluePhone Elite ..

http://mobile.feisar.com/other_sw.html

MacMedia PhoneAgent är ett alternativ bla.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-16 17:40

Jag har betalat för BPE och kört det med min Ericsson Z1010. Detta program är klockrent och det går typ 100 ggr snabbare att ringa genom adresslistan eller klistra in nummer från sidor. Som säljer är detta program ett måste! Att svara och skriva SMS genom datorn är grymt enkelt och framförallt snabbt.

Tyvärr har jag nu bytt till HTC TyTN och detta BPE fungerar inte längre. Kommer nog sälja min HTC och köpa mig en Ericsson eller Nokia, men ser att de flesta nya telefoner inte stöds av BPE. Någon som vet vilka som fungerar?

Behöver verkligen det här programmet eller liknande, lider just nu, skitjobbigt att ringa på gammaldagsvis genom att knappa nummer. Blä!

1
Bevaka tråden