Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Shoppa per postorder i tyskland?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-12-13 12:00

Hade en bra länk för länge sedan om digitalkameror och DVkameror. Man kunde köpa saker riktigt billigt i jämförelse med här hemma i svedala.

någon som vet vad jag svamlar om?

• Medlem
  • 2002-12-13 22:32

Ja ha!
Du tenker på:
http://www.pixmania.de/

Der har jeg selv kjøpt en Pentax Optio 430, bestilte en fredag formiddag før kl. 11.00 og da kom den levert på døren onsdagen uken etter.

Bra priser og hurtig service:)

Lykke til. Men minneskort kan du jo ta en liten titt på www.komplett.se også, har for meg at de også har ganske hyggelige priser på slikt. Om du vil sammenligne priser på kameraer etc. her i Sverige og Tyskland, så kan du bruke www.cyberphoto.se som en liten mall, de har hyfsat bra priser her hjemme.

• Oregistrerad
  • 2002-12-13 22:52

Tack för tipset! Har för mig det var en annan site, men detta var ju ett annat bra alternativ.

Funderar på en Canon XM-2. Men jag är ju inte säker att det blir en ännu. Det är ju en dyr videokamera.

www.mediacheckpoint.com har jag handlat av en gång. Bra och snabb service och betalning till UPS-killen som kommer med paketet.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-12-14 13:54

Här är den!

Jag har själv handlat därifrån. helt seriöst och snabb, bra service med försäkrade UPS-försändelser. (Det enda som kändes lite läskigt var att jag betalade i förskott men som sagt det var inga problem. Det går att ringa och prata med dem och kolla ordern och när den kommer och sånt.)

Jag vill OCKSÅ ha en XM 2:a!!!

• Oregistrerad
  • 2002-12-14 13:57
1
Bevaka tråden