S.k vanliga telefoner behöver inte vara bättre.;)
Har inte hittat någon "vanlig telefon" i den bemärkelsen "toppar säljlistan" som passar mig och mina krav.:)
2500 kronor är en lite snål budget för en smartphone om den ska vara av ny modell. Jag hade rekommenderat Nokia N70 som blir mer och mer prisvärd för var dag som går nu.;)
Den är mycket bra och programutbudet är stort till den. Den har ett bra operativsystem, bra telefonfunktioner och bra videoinspelning, samt vettig stillbildskamera.
Just videoinspelningen är imponerande och slår det mesta på marknaden, det krävs N90 eller N93 för att komma upp i samma/högre klass. SE P990i ska också ha bra videoinspelningen enligt vad jag förstått.
Kan du skippa kameran helt rekommenderar jag en E-seriemodell. Sjukt prisvärda. Har personligen skippat kameran för att få en telefon med högre prestanda, högre kvalitetskänsla, generöst programpaket etc etc etc etc till ett i sammanhanget facilt pris.
Nokia 6630 är en bra telefon, är ett billigare alternativ till N70. Dock har den snålt med RAM jämfört med N70n. Det går att få en ny 6630 för 1600 kronor senast jag kollade Mobil Vasa.