Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Arbete sökes.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-08-03 17:53

Argh....

Har diskuterat med en potentiell kund sedan i april. Jobbet skulle bli ganska omfattande - ca en månad full tid. Diskussionerna vi haft har varit sådana att jag - min dumme joefvel - faktiskt räknade med att få jobbet, och det skulle dra igång om några dagar.

Fick nyss meddelande att dom backar ur. Därmed har jag en månads ledighet som jag inte räknat med, och inte vill ha.

Så om nån har nåt jobb ni behöver hjälp med, hör av er. Jag pysslar med grundläggande html, tryck och andra media och är en jäkel på att lägga upp marknadsstrategier. Kniper det, så sitter jag barnvakt eller sorterar frimärkssamlingar också. För mer info om vad jag gör, kolla http://www.proformica.com

Danne

EDIT: Jo, jag vet...det är naturligtvis mitt eget fel som så kallt räknade med jobbet. Men nu är det som det är, och räkningarna ska betalas ändå.

Nu ska jag omedelbart hälla smält bly i öronen som straff för min dumhet.

Men om du täpper till öronen med bly så hör du väl inte om nån svarar på ditt inlägg?

Måste vara surt att bli "blåst" på ett jobb. Lite dålig stil av kunden att börja prata ingående om vad som skall göras och sedan backa ur.

Lycka till.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-08-03 20:28
Ursprungligen av staed:

Men om du täpper till öronen med bly så hör du väl inte om nån svarar på ditt inlägg?

Va sa du?

Ursprungligen av staed:

Måste vara surt att bli "blåst" på ett jobb. Lite dålig stil av kunden att börja prata ingående om vad som skall göras och sedan backa ur.

Lycka till.

Jo, på sätt o vis. Men förbannar min egen dumhet mer, och förstår faktiskt varför dom backade ur; snubben vi skulle jobba med/mot hos dom sa upp sig i går.

Å andra sidan fick jag in lite jobb från ett annat, oväntat håll i USA för en timme sedan. Inte mycket, men välbehövligt. Och lustigt att det kom just när den andre backade ur. Kanske finns nån slags gudomlig rättvisa ändå....

1
Bevaka tråden