Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AppZapper fungerar inte.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • Töreboda
  • 2006-08-04 22:11

Har i en tråd fått tipset om PithHelmet, vilket jag lastade ner och installerade. Tyvärr tyckte jag det var krångligt att ställa in varför jag avinstallerade med AppZapper för att prova SafariBlock istället. Förstår nu inte varför PithHelmet ligger kvar i menyraden med sin hatt och finns i Safaris preferenses. AppZapper har man bara hört gott om, men nu känns det som pengarna i havet. Vad ligger mer kvar om inte ens detta försvinner??? I spotlight finner jag PithHelmet i appl.support. Varför hittade inte AppZapper dessa??:(

Bra fråga. Mejla de som tillverkar AppZapper med ditt problem de är snabba på att svara.
Men tänk på att det är en helg nu...

  • Avstängd
  • Töreboda
  • 2006-08-05 00:42

Dåså, jag provar på måndag med ett mail. Tack!

  • Medlem
  • 2006-09-10 13:30

Hur gick det? Jag avinstallerade just QuarkXPress 7.0.1 demo, men hittade en massa skräp på flera ställen både i mitt eget bibliotek och i datorns bibliotek. Skräp.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-10 14:05

AppZapper känns som ett snyggt skal för Spotlight typ. Funkar inte alls så bra som jag tycker man ska kräva för att klassa det som ett avinstallationsprogram.

  • Medlem
  • 2006-09-10 14:12

Det lämnade dessutom en massa saker som Spotlight hittade...

1
Bevaka tråden