Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google Notifier håller koll på Gmail och gCal

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Använder du Googles Gmail och/eller deras kalenderfunktion så är Google Notifier, uppföljaren till Gmail Notifier, ett hett tips. Programmet gör att du i din menyrad får möjlighet att se nya e-postmeddelanden samt påminnas om planerade möten i Google Calender.

Efter releasen för någon vecka sedan så har fler små buggfixar täppts till och i den version som nu finns för nerladdning funkar den t o m som det påstås! :eek: (Kalenderdelen fungerade inte alls föregående versioner.)

Här hittar du Google Notifier

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-28 14:28

När jag använder denna version med gcal så buggar det nåt sjukt mycket. gcal vill hela tiden "aktivera cal för detta konto" nån annan med detta problem?

Laddade du ner den efter eller innan du läste inlägget? Anledningen till frågan är att versionen innan hade just denna störande bugg. Det ska funka fint med 1.9.65 och senare.

  • Medlem
  • 2006-08-28 15:01

Det verkar funka bra -själv har jag gått över till gcal allt mer och med den här så blir det ännu bättre.

Synd bara att menyraden börjar likna en XP-julgran med godisfärgade ikoner som dessutom känns aningens för stora. En möjlighet att välja gladsvarta ikoner istället vore önskvärt.

Knapparna "Go to inbox" och "Compose mail" fungerar inte för mig, inget händer

1
Bevaka tråden