Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes 7 låter mig inte spela min musik

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Öland
  • 2006-09-13 08:48

Mycket skumt problem jag nu funnit. Nya iTunes vägrar spela upp min musik, när jag trycker på "play" händer ingenting...

Antagligen är det pga att min musik ligger på en server jag ansluter till via nätverket. Skall testa lite ollika saker och se... Funkar det inte är jag i desperat behov av gamla igen...

Ett långskott - har du IPv6 påslaget under Nätverk i Systeminställningar? Jag hade stängt av det och iTunes vägrade strömma musik till min AirPort Express.

• Oregistrerad
  • 2006-09-13 10:01

Hade samma problem, hittade lösningen på MacFixIt, har du OSS3D så ta bort den från mappen iTunes Plugins i biblioteket så skall allt fungera som det skall. Har du inte den så kan det vara någon annan iTunesplugin som strular.

• Oregistrerad
  • 2006-10-09 15:47
Ursprungligen av Gunnar S:

Hade samma problem, hittade lösningen på MacFixIt, har du OSS3D så ta bort den från mappen iTunes Plugins i biblioteket så skall allt fungera som det skall. Har du inte den så kan det vara någon annan iTunesplugin som strular.

Det hjälper inte mig, har samma problem, iTunes kan inte spela låtarna, men jag har inga plug-ins att ta bort
Ska jag måsta gå tillbaka till iTunes 6?

• Medlem
  • Öland
  • 2006-09-13 17:49

du är en ängel Gunnar!

tack!

du med Leif! tack!

• Oregistrerad
  • 2006-09-14 23:39

löste mitt problem också! tackar!

1
Bevaka tråden