Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kommer nästa Office för Mac? Ska köpa 5 licenser och vill inte göra bort mig.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi ska ha ca 4-5 licenser av hela Officepaketet med Entourage (som jag hoppas är helt kompatibelt med alla de PC-typer (ca 300 personer) vi macare (ca 5 st) ska kommunicera med i vårt internpostsystem som är Outlook med möten/kalender/epost m.m. )
och jag undrar helt enkelt när nästa officesläpp sker. Jag har grym koll på när olika saker till MacOSX släpps, alla rykten m.m. men med MS har jag inte en susning... Hjälp!
Jag vill inte köpa för en massa pengar nu så kommer en (för de insatta känd) uppdatering i december...

Inte än på ett tag. Senare delen av 2007 var det senaste jag läste.

edit:
Det är alltså bekräftat från Microsoft, inte ett rykte.
http://www.macnn.com/articles/06/10/10/mac.office.2007.delayed/

aj då. hmm, vilken ÄR egentligen senaste för Mac OSX? Det är ju en som heter Office X och en som heter Office 2004.
Rullar de fint på intel?

Office X kom först (innan dessa var det Office 2001) och nu är det Office 2004
Office X funkar på intel - märker inga problem , men det är klart lite nyheter finns i 2004

Redigering: Office 2001 kallas även 9, Office X - 10 och 2004 - 11.

Med MacBook CoreDuo 2,0 rullar det sådär men med MacBook Core2Duo 2,0 snurrar det på riktigt bra, löjligt stor skillnad faktiskt! Gäller faktisk alla program som körs emulerat med Rosetta som t ex Photoshop och Illustrator, stor skillnad mellan CoreDuo och Core2Duo.

Mja, Office är faktiskt hopplöst segt på CoreDuo. Hur kan det komma sig att både MS och Adobe är så jäkla sega med att putta ur sig lite intel-software?

1
Bevaka tråden