Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

(Vansinniga?) synthsamlare del II

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2003-02-05 23:00

Den här synthsamlingen är inte fel den heller! http://www.analogic-acs.com/studio.html

Ja, "porrigt" må vara ordet! Ser ju inte helt fel ut det där... Måste nog köpa mig nån liten modular nång gång... Volantiz lockade mig en hel del på chatten igår... Mumsigt!!!

  • Medlem
  • International user
  • 2003-02-25 18:37

Zap : Ja, om du minskar ner storleken på din avatar med i-alla-fall hälften.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-02-25 22:22

OT: Zap, är QTVR-utrustning dyrt & krångligt? Det blir ju rätt ballt resultat. Tänk i framtiden, med fotografisk kvalitet, där man kan åka hur som helst i bilderna... yum!

Gjort med vanlig billig digitalkamera och PanoTools (www.panotools.org med bättre gui från www.ptgui.com - allt gratis)

Skulle blitt bättre om jag gjort det med min videokamera istället (som jag inte hade då) för den har manuell exposure - det har inte min digitalkamera så den hittade på en egen exposure för varje bild (typ 48 bilder, puh) så fick man glatt sitta å myppla i photoshop å knöla till ljusstyrka färgbalans yada yada på varenda en för att komma i närheten... PUH!!!

/Z

  • Medlem
  • International user
  • 2003-03-12 16:20

Jag antar att den här snubben kvalificerar sig i tråden. Välj Keyboard´s och sedan Fotogalerie...

Lite tråkigt att han mest verkar samla för samlandets skull. Sådana typer kan hålla sig till frimärken istället.

Stryk skule han ha! Först rubriken: "Meine Orgeln"

Sen det faktum att det står hur mycket balla synthar som helst ihopknödda, oanvändbara... Verkade inte som om nånting var uppkopplat ens.

Näe fyffan asså! Om vissa veganer kan "befria" minkar så är det fanimig vår plikt att befria dessa syntar. Han har till och med en ovanlig Poly-synthi. Han kan få min hårda Excel-O-Tone å leka med istället.

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2003-03-12 17:08

"MicroMoog ex Kraftwerk"! Den e ju den man vill ha mest (förutsatt att de skruvat "iordning" den). OVÄRDERLIG!

Sitter och kollar mer på den sida. Satan igatan vad PRYLAR han har. Det är ju sjukt! Jag får klaustrofobi bara jag ser på bilderna.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-03-12 18:22

Ord som "bizarrt" blir rent löjliga i sammanhanget. Helt galet! :rolleyes:

Bevaka tråden