Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

slå mig, banka mig?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-01-23 20:13

Ja, ja vet, jag har sågat denna synt vid fotknölarna.
Ibland undrar man hur man funkar i hjärnbalken?
Har/Skulle köpa en An1x och en sk30....trippar ner till lokala musikaffärn och tar en pratstund med tommie och vandrar ut med en Triton Le

Som jag har häcklat, hånat och sågat denna synt. Och nu har jag en i min ägo. Är jag kär? Nej, men ganska nöjd över att ha en Workstation i min ägo.

Då undrar jag lite efter som jag är lat, kan man expandera Le med ex någon vintageexpansion och moss?????????

***************STEVE************************

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-01-23 20:31

Du kan stoppa in ett smartcard. Se´n kan du stoppa in en samplerexpansion och spara dina samplingar på kortet. Fast ljud har den ju gott om i sig själv annars. Jag har inte lyssnat på alla ljuden i min ännu. En schysst manick är det i alla fall.

Har den inte plats för MOSS alltså? Sicken blås...

Triton ska vara superfet... Har aldrig provat en dock. Men man kanske inte vågar

Beskriv gärna hur den "känns" - inte för att jag själv har råd att skaffa en just nu, men fasingen va kul den verkar!

  • Medlem
  • 2003-01-23 23:21

hmmmm
klurar,,klurar....hmmmmm den e kul den här synten..kul att bara spela..spela......vilket var ett jäkla tag sedan.......triggade verkligen MUSIKsuget...........men LE känns mkt klent byggd gämfört med vanliga stora triton

Blir villrådig.......vilken av dem skall man egentligen ha????

Seriöst....gillar man moss e det ju bättre och ha en Le och köpa en beggat z1 flr 7-8000papp,,,,blir billigare.........kommer nog sova taskigt inatt-----------slut

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-01-23 23:56

Ta den för vad det är, en grymt rolig liten "spelsynt". Du har ju andra grejer också, eller? Koppla ihop å lira å gör låtar vetja. Jag övar fingerfärdigheten på den och gillar att den har lätt klaviatur. Stora Triton har en av de bästa syntklaviaturer jag har testat så jag kanske byter upp mig om jag får råd senare. Tycker om de här manickerna även fast de är rena smöråbröd-syntarna. Fin ljudkvalitet och helt okay syntmöjligheter. Bra maskiner, klass... vad ska man säga. Kul att ha.

1
Bevaka tråden