Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skillnaden mellan Logic Pro och Express?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej hej! Ska köpa mig en mac och till det logic. Undrar nu om Logic Express räcker fint eller om det är pro som gäller.
Jag sitter mest med midi och styr synthar, för att sedan spela in det hela på separata spår för mixning.
Min undran är vad som är den stora skillnaden mellan programmen - vad talar för pro?

Jag vill ha rätt stora kläder på mig så att jag har nåt att växa i. Jag kanske blir Phil Spector nån natt!

Tacksam för lite hjälp eftersom jag aldrig haft varesej mac eller logic.

/Robin

Börja med Logic Express...om kostymen sitter för trångt så kan du ju alltid uppgradera din express-licens till Pro utan att det blir dyrare.
Av det du berättar så låter det som om Express funkar utmärkt för ändamålet.

Tackar. Det det var ju precis vad jag letade efter!
Då känner jag mig lugn. Det får bli ett express. Det är ju vansinnigt bra att man kan uppgradera till pro utan att förlora på det.

Tack ska ni ha. Nu ska jag bara bestämma vad det blir för mac...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-19 18:40

Dig har jag vart i Malaysia samtidigt som...Hur som helst. När du köpt dator kan du titta in på www.99mac.se för alla frågor du har om maccen.

Nu är datan beställd. Det blev en Power Mac G5 dual 2.0.
Jag är väldigt förväntansfull!

Acke: Har du jobbat med Robinson? Vet inte vem du är. Men det låter fullkomligt troligt. Jag var där 00, 01 och 02.

1
Bevaka tråden