Peter H: Tja, med det där är ju alla körers moder. Det du inte kan göra med det kan ju inte vara värt att göra öht
Har lyssnat igenom alla demosarna nu och är gryffe imponerad. I vissa fall kan man tydligt höra bytet mellan stavelserna men för mesta delen så låter det mycket bra. Men det skyller jag nog mer på den som gjort låten. Noterar dock att inga av demosarna riktigt touchar något med mycket effekter, trummor, syntar eller annan instrumentering än de för klassisk musik. Jag kan iofs förstå att man vill visa hur bra den är för detta klassisk musik med kör men varför inte låta övriga musiker som trakterar andra genrer också få ett exempel på vad man kan använda den till inom deras intressesfär. Jag menar, det kan inte vara någon stor grupp musiker man mestadels vänder sig mot så allt man kan göra för att få merförsäljning vore väl rätt logiskt. Exempel kan säkert många slänga ihop åt dem.
För 3k så är den ju iaf inte så dyr så man kräks blod. Det borde ju isf jag göra som köpt SoV. Inget ont om SoV, jag tycker det är ett suveränt körpaket, men man får ju inte den flexibilitet som det här paketet erbjuder.