Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tangenttrubbel Nordlead

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min översta C#-tangent på min trogna nordlead klipper tonen ibland, särskilt om jag snärtar till den lite extra. Nån form av glappkontakt? Sitter utanför Kristianstad.. är det något ni tror jag själv kan styra upp eller vet ni någonstans jag kan lämna den?

du kan öppna nordleaden (ta ut sladden) o pilla bort tangenterna, lyfta på den lilla gummimattan o se om det finns nåt skräp där. det har jag gjort på min, två gånger, för första gången satte jag på gummimattan felvänt

fjädrarna kan flyga tvärs över rummet o rulla in under en soffa om man inte e försiktig

Hmm.. har en känsla av att med min vanliga "tur" (teknikkunnighet?) så fungerar färre tangenter efter ett sådant försök.. men men.. friskt vågat hälften vunnet. Tack för tipset! Ska ta mig an detta efter helgens äventyr i studion.

sålänge inte fjädrarna flyger iväg o du inte använder nåt vassare än en blöt strumpa kan du nog inte förstöra så mycket

1
Bevaka tråden