Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Clive Barkers Undying?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som testat det och vet att det är värt att köpa?
Är ju väldans förtjust i Barkers böcker, filmer etc. så jag är ju nyfiken på spelet... och det kommer väl till mac i sverige närsomhelst nu,

Nån som kan ge en liten recension?

Här har du officiella sidan: http://www.undying.ea.com/main_frame.html

En kompis berättade precis att det var det mest skrämmande spelet han testat på länge. En First Person Shooter blandat med skräck

• Oregistrerad
  • 2003-05-12 11:10

Spelet är riktigt bra, klart annorlunda jämfört med de flesta andra kuta-skjuta spel. Jar har iof inte spelat det sen nån gång i höstas, men vad jag kommer ihåg så var det rätt bra "barker stämning/känsla".

Det är i klar Barker stämmning. Grafiken kanske är vad den borde vara men stämmningen gör att jag inte kände mig besviken.

Spelas bäst under regninga höstdagar...

• Oregistrerad
  • 2003-05-12 11:53

Ett annat spel för mörka kvällar/regniga dagar är ju helt klart Blood Rayne, synd bara att det (trots att det precis släppts) BARA verkar funka i 640x480 återkommer med mer info när jag fått paketet

• Medlem
  • Norrköping
  • 2003-05-12 16:33
Citat:

Skrevs ursprungligen av stefanw
Ett annat spel för mörka kvällar/regniga dagar är ju helt klart Blood Rayne, synd bara att det (trots att det precis släppts) BARA verkar funka i 640x480 återkommer med mer info när jag fått paketet

Kör du pc-versionen? Mac-versionen har ju inte kommit till Sverige. Har du skaffat det på annat sätt?

• Oregistrerad
  • 2003-05-12 16:53

Bad en kompis i usa plocka med sig det och lite andra saker när han ändå var på väg hit, så jag får det på fredag

1
Bevaka tråden