Den först gången jag beställde adsl var 12 nov hos Bostream. Efter två dagar ångrade jag mig och ville ha samma leverantör som på min hemtelefon. Beställde då från Glocalnet(G). Nu var det så att den avbokningen jag gjorde på nätet var trög med att komma fram. Fast de sagt att de fick den den 15..Det gjorde då att jag fick ett nej från G, det låg kvar en adsl på mitt nr. Jaj tänkte jag. Gjode en ny beställning. Nu måste den ju vara borta. Nej inte det.

Nu hoppar jag till den femte beställningen. Då fick jag ett klartecken från G att jag preliminärt kunde få adsl. Skickade tillbax brevet med en ny namnunderskrift. Väntade några dar. Plötligt var den beställningen borta.
Någon på G hade tryckt en gång för mkt på en siffra i mitt telefonnr..Då försvann den. Sen blev det en 6:e beställning i onsdags. Fick då svaret att stationen är full och utbyggnad om tidigast två-tre månader..

Skanova/telia/Glocalnet.. suck. Det ligger tydligen en anmälan hos konkurransverkeet om skanovas icke jämna utdelning av platser.(I mitt fall fullt för telia oxå)..

Suck säger jag bara..