Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stubintråd?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2002-12-27 23:40

vet nån var man kan köpa stubintråd på rulle/per meter?

  • Medlem
  • 2002-12-27 23:58

Fråga hos din lokala vapenhandlare.. Pentylstubin är roligast, därför med en sån kan man spränga av träd och lyktstoplar..

Varning.. gör inte som jag gjorde i min ungdom. Blanda svartkrut i en köksmixer, direkt livsfarligt, och inte bara för dig utan även för grannarna(i kvarteret brevid)

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2002-12-28 00:04

lokala vapenhandlare.. eh... och om man inte har nån sån? iofs kanske en "sträng" fattigmansnapalm funkar..

hmm... *letar frigolit och bensin*

Citat:

quote: Blanda svartkrut i en köksmixer, direkt livsfarligt

dah´s reel stooped

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2002-12-28 10:26

Krutstubin tror jag man kan köpa hos samma folk som säljer fyrverkeriutrustning, inte fåniga paket utan det som proffsen använder. Tyvärr har jag inga namn. Jag har en polare som är utbildad pyrotekniker. Jag har sprängt min egen trumhinna en gång, det räcker, han får sköta det numera. Förresten är väl ´stubbe´ lite ute, använd tändhatt

Nixon: undras hur du ser ut... är du en cyborg, jag menar hur mycket reservdelar behövdes för att lappa ihop dig?

  • Oregistrerad
  • 2002-12-28 11:31

Sök på Fyrverkeripjäser så får du 15 träffar i Stockholm på gulasidorna.

Minns inte vem i Malmö som är bäst numera... Glömt namnet på honom... :rolleyes:

Fungerar stubintråd till Mac? Flyttar till Livsstil.

/c, guru allmänt

1
Bevaka tråden