Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Landstingets hemdator köp

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Dåliga nyheter, det blir den "gamla" iMacen som kommer att levereras. Själv tycker jag det är tråkigt men kanske inte så förvånande, det var ju trots allt den modellen man valde i erbjudandet.

/P

Bättre än en PC i alla fall

? De som beställt kan ju hoppas på att lagret tar slut så att de får leverera iLamp i stället.

[ 03 September 2002, 14:20: Meddelandet ändrat av: Slave ]

Japp, det blir minsann den "gamla" modellen vi får, sa de i alla fall i mailet från Nicator supporten.

Men va fan, man ska ju inte klaga ändå. Totalpriset för att hyra iMacen blir ju jäkligt billigt. Jag slängde på en skrivare och en scanner också, och det blir sannerligen inte dyrt.

Frågan är bara, när kommer den? Maskinerna ska ju börja levereras i september och de håller på ända till slutet av oktober. Man börjar ju bli rätt otålig!

Preliminärt så byts i a f G4/933 ut mot G4/2*1Ghz-maskinen. Telefonsupporten "trodde" detta och kopplade mig till någon annan som skulle "veta" - tyvärr ramlade jag bort i växeln och hann inte ringa om.

Då blir jag lite avis faktiskt, funderade på den modellen med valde iMacen för att den är så jäkla snygg och framförallt rätt tyst. För 2x1 Ghz så kan jag stå ut med lite buller

/Peter

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Stefan Johansson:
Preliminärt så byts i a f G4/933 ut mot G4/2*1Ghz-maskinen. Telefonsupporten "trodde" detta och kopplade mig till någon annan som skulle "veta" - tyvärr ramlade jag bort i växeln och hann inte ringa om.

1
Bevaka tråden