Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple svarar?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2003-02-23 15:22

Hej.
Vad har hänt med Apple svarar?
Inga frågor eller vad?
Apples drive att komma ut mer, synas mer, fler exponeringar i butiker och här på MUggen 99mac m.m.
??????
Bara jag som undrar?

Nej det är knappast bara du som undrar och saknar svaren - kanske dags att klargöra ifall Bjers hoppat av 99mac ?

Jag har också funderat. Skulle vilja veta om det blir nåt samarbete med nåt fotolabb så man kan beställa fotoböcker även i Sverige. Det är en gammal fråga som Oscar svarat på "att det vara nåt på gång" men sen har det varit tyst.

Ursprungligen av Rickard A:

Jag har också funderat. Skulle vilja veta om det blir nåt samarbete med nåt fotolabb så man kan beställa fotoböcker även i Sverige. Det är en gammal fråga som Oscar svarat på "att det vara nåt på gång" men sen har det varit tyst.

Ja det skulle som sagt vara kul å kunna göra iphotoböcker i sverige. Någon som om det går nu förtiden?

  • Oregistrerad
  • 2005-01-26 10:32
Ursprungligen av David Slättne:

Ja det skulle som sagt vara kul å kunna göra iphotoböcker i sverige. Någon som om det går nu förtiden?

På < http://www.apple.com/ilife/iphoto/books/ > står det:

Featuring Worldwide Availability
Widely available, you can order iPhoto books from within the iPhoto application in the following countries: USA & Canada, Japan, and Europe (including Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, the Netherlands, Norway, Spain, Sweden, Switzerland and the United Kingdom).

På svenska sidan är länkarna inte helt kurranta.
Hur ser det ut om du provar att beställa?

Oscar har inte "hoppat av" 99mac. Han lät nyligen hälsa att han helt enkelt har mycket att stå i på Apple, men att de senaste svaren är på gång.

Det har gått att beställa länge nu, en gammal tråd David

Men frågan om Oscars svar kvarstår...

1
Bevaka tråden