Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför inte lägga upp en hemsida?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Undrar om vilka icke reklamfinansierade, men gratis, platser för en hemsida som ni rekommenderar?

Jag kör med BIP.nets ftp, jag har gratis reklamfinansierat abonnemang, men använder inte abonnemanget för själva uppkopplingen = 10 mb gratis utrymme

Ola, varför skall någon lägga upp en sådan tjänst tycker du? TIANÄG (Tro inte att något är gratis).

Känner tyvärr inte till några reklamfria, däremot ett antal som har reklam (Passagen, comhem osv).

Prova att göra en sökning på www.yahoo.se kanske.

/Ola

  • Oregistrerad
  • 2002-10-18 09:55
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Taz_1999:
Ola, varför skall någon lägga upp en sådan tjänst tycker du? TIANÄG (Tro inte att något är gratis).

Känner tyvärr inte till några reklamfria, däremot ett antal som har reklam (Passagen, comhem osv).

Prova att göra en sökning på www.yahoo.se kanske.

/Ola

Jo, men jag ville bara fråga åt lillebrosan (pc-kille). Antar att han kollat runt lite, själv har jag inget behov av webbhotell. Men jag antar att hans band har det. Just nu har de en rätt unken sida, men han hade tydligen gjort en nu och jag antar att den är bättre.

Bandets nuvarande

Jag trodde det fanns andra som .mac som hade gratis utrymme utan reklam? Finns det inga gratisalternativ nu när den också kostar pengar?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: :::NIKKE::::
kolla här:

http://www.freewebspace.net/

Det kan ju vara något Nikke...

Förmedlar genast info vidare.

1
Bevaka tråden