Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur är iPod?

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Insulin:
Nu när podden funnits ute ett tag, vad tycker ni om den? Jag blir sugen att köpa en varje gång jag ser den.. (bara sett den på bild ) Är den något att ha?

Åsikter?

Min åsikt är att den verkligen är någonting att ha!
Snabb att fylla upp (undrar hur länge det skulle ta med USB?), bra ljud, liten och lättrepad. Jag rekommenderar en iPod-väska om du inte vill repa den (eller så är det jag som är klantig).
Annars är den klockren!

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Nils:
Inte alls lika fin som iPod:en såklart, men mycket mp3 för pengarna (USD 399): 20 Gig, firewire, USB...

Spec. på Creatives web

/Nils

Ta inte illa upp nu.. Men den där är buttugly...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-05-21 01:36
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Insulin:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Nils:
Inte alls lika fin som iPod:en såklart, men mycket mp3 för pengarna (USD 399): 20 Gig, firewire, USB...

Spec. på Creatives web

/Nils

Ta inte illa upp nu.. Men den där är buttugly...

Håller med dig, jag fick bara den där (allt för välbekanta) känslan att det är just utseendet man betalar dyrt för när man köper Apple, inte några exceptionella tekniska prestanda...men den bluffen har man ju gått på sen -85 så det är väl bara att bita ihop som vanligt. Skulle själv välja iPod:en 10 gånger av 10

/Nils

[ 21 Maj 2002, 01:40: Meddelandet ändrat av: Nils ]

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2002-05-21 10:59
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Micke W:
http://www.everythingipod.com/products/prolarge/001-0017.jpg

Har du fått den? Isf funkar den bra, och hur lång tid tar det att få saker från andra sidan atlanten? Skulle ha haft en till i augusti för semesterresan.

Den borde vara på G. Det är en kollega som beställt den åt mig, vi beställde flera stycken. De hade dragit pengarna på hans kort förra veckan så grejerna är säkert här denna vecka.

Skriver och berättar då jag fått den!

Ett tips för er som sitter mycket på buss/taxi.. Använd "ipod text editor", finns på versiontracker.com...kopiera in en e-book och spara i /Contacts på ipoden. Det jobbiga är att om boken är 300kb stor så delas den upp i ca 300kapitel, och första gången tar den ett tag att ladda in när man öppnar contacts. Men sen är det bara att sitta och läsa och lyssna på musik samtidigt Och kapitlen blir ju faktiskt som samma sak som att vända blad. Jag har även börjat lägga in inköpslista, To-do-lista m.m Superbra!

Bevaka tråden