Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

www.99pc.com, hur hittar man dit?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Och om man nu har problem med sin PC och vill fråga Wintelfolket om råd, var hittar man deras www.99pc.com?

99pc.com är en sida som snart lanseras. Den är till för alla som tidigare besökt Datorkrig på IDG eForum och riktar sig mot "99 % Makkintos Suger-diskussioner".

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-04-16 23:28

Så här kommer sidan att se ut:

[ 16 April 2002, 23:29: Meddelandet ändrat av: mondo65 ]

Finns det inget seriöst forum för PC-nissar, ett forum som inte retar gallfeber på mac-nissar?

Nisse

He he, jo det finns faktiskt såna också. Det finns till och med ställen där man är öppen för olika typer av OS!!

(Fast jag ska inte berätta vars, för då går väl Matts och Mondo dit och kör sitt mac-race...

Det finns människor som påstår att män inte kan visa känslor, men blotta tanken att man skulle snegla på något annat än Apple verkar oroa; svartsjuka, förälskelse eller lojalitet?

Nej, jag tänker inte prassla med PC-nissarna, jag är inte sådan, bara använda min procent. Stannar kvar i "familjen" ett tag till, men en miljon flugor kan inte ha fel.


[ 17 April 2002, 11:19: Meddelandet ändrat av: Saffran ]

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Saffran:
Stannar kvar i "familjen" ett tag till, men en miljon flugor kan inta ha fel.

- Skit är gott...

Och 99pc.com, är det lika med microsoft.com?

  • Medlem
  • 2002-04-17 14:43

www.sweclockers.com kan man faktiskt få seriösa svar ibland, även om de är sällsynta...

Sweclockers

Jag besöker inte PC-forum ö.h.t. Det spelar ingen roll om det fanns ett "99pc.com" eftersom jag inte skulle lägga någon tid på det stället.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Matts E. Lindmark:
Jag besöker inte PC-forum ö.h.t. Det spelar ingen roll om det fanns ett "99pc.com" eftersom jag inte skulle lägga någon tid på det stället.

Du kan vara lugn, det är ingen som tror det heller...

Jag kan rekommendera ArsTechnicas suveräna forum för den som känner sig öppen att diskutera med "den andra sidan"...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-04-17 16:06

Matts E. Lindmark,

Det är väldigt mycket "Jag läser inte svenska kvällstidningar" och "Jag besöker inte PC-forum" och liknande. Det är ingen som håller en skarpladdad Magnum .357 mot din tinning och tvingar dig! Du gör ju som du vill eller hur?

Relaxa lite.

[ 17 April 2002, 16:15: Meddelandet ändrat av: mondo65 ]

ArsTechnica är bra. Jag brukar ofta spara ner deras artiklar och läsa dem. Framförallt gillar jag deras Mac OS X-artiklar.

Datormagazin är ett bra alternativ.

Jag accepterar PC-datorer - under förutsättningen att Macen blir accepterad. Om jag hade något emot PC:n skulle jag dumpa en och annan kompis. Jag respekterar deras datorer - eftersom de respekterar mina maskiner.

[quote]quote:Skapades ursprungligen av: Adrian B:
[QUOTE]

Jag kan rekommendera ArsTechnicas suveräna forum för den som känner sig öppen att diskutera med "den andra sidan"...

[/quote]De var ju ett snyggt forum. Bra att alla inloggade låg längst ner och med liten text. Stör liksom inte så mycket då.

1
Bevaka tråden