Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Begränsat med plats till biovisningen

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag vill förtydliga någonting redan idag. Intresset för 99mac Expo 2002 den 17:e juli är väldigt stort och därför vill jag gå ut och förvarna om att vi endast har 200 sittplatser till biovisningen av 99mac Expo.

Vi kommer att gå ut med möjlighet att förhandsboka inom ett par veckor där Ni kan boka en sittplats för att vara säker på att få bästa möjliga upplevelse den 17e Juli!

Hej-hej Martin.
Vi är två här som är väääääldigt intresserade att få tag på biljetter till bion. Men det finns ju ingenstans där man kan skriva upp sig(vad jag hittar)...en intresseanmälan eller dyligt som gör att man säkert kan få tag på 2 st. biljetter. Jag är så till mig att jag hoppar upp och ned medans jag skriver. Har du något råd till oss? Kanske kan vi muta dig ;P
Ps: kanske hjälper det att vi är tjejer som vill gå?
Gambit

Oooj, det där blev lite fel, hehe. Muta = tolka inte det som in natura bara!
*Piewh*
Gambit

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Gambit:
Oooj, det där blev lite fel, hehe. Muta = tolka inte det som in natura bara!
*Piewh*
Gambit

Muttips till Martin: Fråga om inte Gambit kan ta hand om din tvätt. Låt säga, sex månaders tvätt per biljett borde vara en acceptabel taxa

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Anders Isaksson:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Gambit:
Oooj, det där blev lite fel, hehe. Muta = tolka inte det som in natura bara!
*Piewh*
Gambit

Muttips till Martin: Fråga om inte Gambit kan ta hand om din tvätt. Låt säga, sex månaders tvätt per biljett borde vara en acceptabel taxa

Moget.

Lugn herr Melin, lugn.

Ingen fara...jag känner kompisen Anders sedan länge och råkar vara införstådd med hans preferenser när det gäller vad helst hans själv skulle vilja ha för egenskaper i en tjej. Faktum är att jag tror att det är litet utav en fetish....Anders? Skojja bara.
Anders: stick å brinn!
Kramar,
Gambit
Ps: Snyggt foto du har på dig själv, Daniel!

  • Medlem
  • Lund
  • 2002-06-17 09:48
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
Vi kommer att gå ut med möjlighet att förhandsboka inom ett par veckor där Ni kan boka en sittplats för att vara säker på att få bästa möjliga upplevelse den 17e Juli!

Jag har inte sett något om denna bokningsmöjlighet. Är det bara jag som har missat den, eller?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-06-17 09:53

Det är fler än du som "missat" det… Jag tror jag läste någonstans att vi kommer kunna boka en plats "vid ett senare tillfälle"… Hummm… Jobbigt… Man blir vällen illa tvungen att sitta på 99mac dagarna i ända tills något dyker upp…

  • Medlem
  • Lund
  • 2002-06-17 09:57
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Erik.dv:
Det är fler än du som "missat" det… Jag tror jag läste någonstans att vi kommer kunna boka en plats "vid ett senare tillfälle"… Hummm… Jobbigt… Man blir vällen illa tvungen att sitta på 99mac dagarna i ända tills något dyker upp…

Det jobbiga är bara att jag fr.o.m. midsommar inte kommer att ha tillgång till varken dator eller internet särkilt ofta (kanske inte alls). Lite jobbigt att gå i ovisshet i 4 veckor...

Håller med! Jag har precis begärt ledigt för den heliga dagen så jag hoppas jag får plats!!

/Jont Olof

  • Medlem
  • Lund
  • 2002-06-18 09:04

Det här räckte för att lugna mig en stund. Det tråkiga är att jag inte kan läsa min mail så ofta fr.o.m. midsommar.

Citat:

quote:
Hej!

Vi har inte börjat ta emot bokningar ännu - du kommer att få mail när det är
dags!

Med vänliga hälsningar

Martin Björnström

  • Oregistrerad
  • 2002-06-19 14:32
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Jont Olof:
Håller med! Jag har precis begärt ledigt för den heliga dagen så jag hoppas jag får plats!!

/Jont Olof

Känn dig inte för säker, bara. Jobs kanske får för sig att tidigarelägga allt en dag, som han gjorde förra gången.
Jag fick ändra min resrutt, byta hotellnätter mm bara för det. Antagligen blev en del mycket värre drabbade den gången.

Förresten! Gör som på plats: first come-first serve. Kul att se hur lång kön skulle bli - och hur tidigt folk skulle sitta där. Då får ni ju ännu mer likhet med originalkänslan - att vara på plats...


[ 19 Juni 2002, 14:34: Meddelandet ändrat av: Palle ]

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Palle:
Känn dig inte för säker, bara. Jobs kanske får för sig att tidigarelägga allt en dag, som han gjorde förra gången.
Jag fick ändra min resrutt, byta hotellnätter mm bara för det. Antagligen blev en del mycket värre drabbade den gången.

Jag vet att det är en risk man tar. Men nu har jag i alla fall chansen att se det!

/JO

  • Medlem
  • 2002-06-25 17:29

Händer det något med förhandsbokningen? Jag vill vara med

UPPDATERING INFÖR 99MAC EXPO

Intresset för 99mac Expo verkar bli enormt - ju närmare vi kommer till den 17:e desto fler inser hur coolt det kommer bli när vi får chans att träffas på ett så speciellt tillfälle.

Därför har vi diskuterat hur vi på bästa sätt ska släppa platserna till själva biovisningen av expo sändningen - vi har ju bara 200 platser tillgängliga.

  • Under nästa vecka börjar vi ta emot förhandsanmälningar - ett mail kommer att skickas till alla medlemmar.

  • 100 biljetter släpps för förhandsbokning, resten säljer vi i dörren med "först till kvarn" metoden. Kom tidigt och var säker på att få biljett.

  • Medlemmar som reser till Stockholm (utanför 08-området) för att komma till Expo får förtur vid förhandsbokningen. (ingen vill åka ifrån göteborg och chansa för att få biljett)

  • Betalning sker på plats för att slippa administrationen med betalningar.

  • Priset för entré är 20 kronor per person.

  • Priset för satellitsändningen är 100 kronor per person inkl entré.

  • Åldersgräns 18 år (pga ölförsäljning).

  • Endast 99mac medlemmar är välkomna (det finns möjlighet att registrera sig utanför)

1
Bevaka tråden