Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skall bli trevligt!!!

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla 99mac:are!
Kände bara för att skriva en rad till alla er som skall gå till "99mac.com expot" om några dagar.

Efter att ha läst och skrivit div. inlägg på detta trevliga forum ser jag fram emot att få skaka tass med de bakom alla avatarer och nickar. Dvs, de som vill skaka tass med mig

Tycker det är ett ypperligt initiativ av dem bakom fixandet utav detta evenemang.

Hur ofta har man inte kännt sig lite ensam bland svenska mac användare, driven att konversera och mingla med (mest) amerikanska "Maccare" (inte för att det varit otrevligt eller så).

Vi ses!

Gambit (Maria)

Ser fram emot att skaka tass med dig och alla andra som vill skaka tass med mig! Det var väldans trevligt på Expot vi hade i Januari så det blir säkert bra denna gången också. Större lokal och mer folk klingar bra!

Jag ska försöka få tag på en namnbricka att ha på mig eller något..

Tyvärr kan jag inte närvara på onsdagens samling. Måste nog ge er en virtuell handskakning härifrån nu. *skak*
Möjligtvis att det ordnas något här uppe i Umeå samtidigt, så att vi får frame-i-frame som förra gången, det var fräckt

[ 15 Juli 2002, 07:28: Meddelandet ändrat av: - Daniel Eriksson - ]

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Mats ´Venger´ Björnström:

Jag ska försöka få tag på en namnbricka att ha på mig eller något..

Bra idé.

Gambit

De som har förhandsbokat kommer troligtvis att få en namnbricka vid dörren.

Nämen!

Gambit

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Christian Åhs:
De som har förhandsbokat kommer troligtvis att få en namnbricka vid dörren.

Bra idé!

Jag håller med om att det skall bli kul att träffa lite andra "Mac-nördar"!

Känns som att det typ bara är jag som är helt besatt av min burk (möjligtvis med undantag för Mazze och jb7

)

Ha det gött så ses vi på onsdag!

/Jont Olof

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-07-15 11:01

Om man beslutar sig för att komma dit helt oanmäld. Får man stryk i vid dörren och får vända om eller finns det någon chans att man kan komma in?

Jag har beställt fyra biljetter i mitt namn, kommer alla min polare också få en namnbricka med mitt namn då?

Apråpå det, jag har inte fått någon bekräftelse på min förhandsbokning än. Det var ett tag sen jag bokande nu.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Patrik Skulski:
Jag har beställt fyra biljetter i mitt namn, kommer alla min polare också få en namnbricka med mitt namn då?

Hittar vi bara hållare så fixar vi papper och penna som dina polare kan skriva sina namn på. Samtidigt som de registerar sig som medlemmar om de inte är det.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Acke:
Om man beslutar sig för att komma dit helt oanmäld. Får man stryk i vid dörren och får vända om eller finns det någon chans att man kan komma in?

Jag tror inte det ska vara några problem, men jag kan inget lova. Vi har lite över 100 förhandsbokade biljetter. Men vi vet inte hur många som inte har bokat en biljett som har tänkt att komma.

Kommer bli kanonkul

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Christian Åhs:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Patrik Skulski:
Jag har beställt fyra biljetter i mitt namn, kommer alla min polare också få en namnbricka med mitt namn då?

Hittar vi bara hållare så fixar vi papper och penna som dina polare kan skriva sina namn på. Samtidigt som de registerar sig som medlemmar om de inte är det.

Okej.

Ingen av dem är medlemmer så vitt jag vet i alla fall.

  • Oregistrerad
  • 2002-07-15 23:34

Halsning fran en Dual1000/CinemaDisplay (mmm...) pa ett hyfsat ok CompUSA utanforNew York.

Vill bara delta i gladjen over att MWNY snart ar igang. Intressant ska bli att ocksa ga ner och vara med pa invigningen av AppleStore i SoHo-omradet pa torsdag (ratt nara fd WTC).
2 vaningar ska det visst bli!

Hoppas verkligen ni far det kul i Nacka ocksa!

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Palle:
Halsning fran en Dual1000/CinemaDisplay (mmm...) pa ett hyfsat ok CompUSA utanforNew York.

Vill bara delta i gladjen over att MWNY snart ar igang. Intressant ska bli att ocksa ga ner och vara med pa invigningen av AppleStore i SoHo-omradet pa torsdag (ratt nara fd WTC).
2 vaningar ska det visst bli!

Hoppas verkligen ni far det kul i Nacka ocksa!

Kaxigt inlägg måste jag säga

  • Oregistrerad
  • 2002-07-18 21:10

Tja, mest ett tillrop av glädje med möjlig tolkning till det kaxiga - om man vill...

Det är i alla fall helt ok här nu, förutom den alltid lika sega hettan blandad med avgaser, hot dogs och sirener. Det kräver en och annan Vanilla Coke.

1
Bevaka tråden