Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips på bra program till nya Ipoden.

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har precis fått min 15gb som jag är mycket nöjd med men eftersom detta är min första Ipod så undrar jag om någon har några bra tips om program som gör ipoden ännu bättre.

Har kollat runt lite grann så jag är inte ute efter en hänvisning till versiontracker utan var snarare information från någon som har erfarenhet av program som de tycker är värda att kollas upp.

Tack på förhand

Hej på er funderar på en sak får man bättre ljud om man kopplar ipoden till stereon via docka jämfört med hörlurskontakten.

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-02-23 23:35
Ursprungligen av BOA:

Hej på er funderar på en sak får man bättre ljud om man kopplar ipoden till stereon via docka jämfört med hörlurskontakten.

varför frågar du detta i en nästan 2 år gammal tråd?
personligen får jag kanonljud genom lurkontakten, betvivlar på att en dock skulle ge bättre ljud.
dock till iPod är bara en gadget

• Oregistrerad
  • 2005-02-24 01:03
Ursprungligen av BOA:

Ljudet blir nog lite bättre.

Men då måste du ha volymkontroll på högtalarna eftersom de uttaget bara har en volym.

//C

är de inte dags att Tobias får svar på sin fråga?

• Oregistrerad
  • 2005-04-23 02:35

Det tycjer jag med för jag leter oxå efter progra

• Medlem
  • Öland
  • 2005-04-24 15:25

det är självklart att ljudet blir bättre med en dock.

eftersom ljudet genom hörlursutgången går igenom en liten förstärkare. Att sedan dra sladd därifrån till ytterligare en förstärkare ger två förstärkare.

Minsta möjjliga påverkning av ljudsignalen ger det bästa ljudet.
Ljudet ur dockan är inte "extra" förstärkt

1
Bevaka tråden