Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

10 gb sista versen?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-10-19 16:03

kanske lite fel överskrift men iaf

Jo, nu på senare dagar har min kära 10 gb 3g skippat låten som jag väljer. Alltså låt säga att jag väljer Hotel California av Eagles, så hoppar den direkt till nästa låt istället.

Är detta ett skönhetsfel eller något som ni stött på som man kan lösa?

//C

(har sökt efter svar men hittade inget)

har hänt med min 4G också...
kopplade in den i datorn å starta iTunes så försvann det

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-10-19 16:10

Tyvärr, verkar vara en bugg i iPoden som vissa får. Har själv samma problem, men har inte hittat någon lösning på det, inte heller vad det är som orsakar det. Själv tror jag det beror på att iPoden tar för lång tid på sig att hämta låten och tajmar ut, så den hoppar till nästa låt istället. Trodde de skulle ha fixat det med senaste mjukvaran, men icke...

för över låten igen så brukar det funka.

  • Medlem
  • 2004-10-19 16:15

Märkte samma problem med min mini idag. Skulle lyssna på favvisen Smells like teen spirit men den vägra spela den, hur mkt jag än försökte. Ska prova föra över den igen.

Samma grej hände mig. Den spelade även upp låtar "tyst", utan ljud. Sedan vägrade den att överföra dler än typ tio låtar. Fick en ny av Apple som funkat fint sedan dess.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-10-20 08:15
Ursprungligen av 8fps:

Märkte samma problem med min mini idag. Skulle lyssna på favvisen Smells like teen spirit men den vägra spela den, hur mkt jag än försökte. Ska prova föra över den igen.

Det har jag däremot inte märkt, hoppar den över en låt för mig så kan jag alltid backa och då hittar den låten som den ska...

Samma har hänt här!

om jag väljer en låt, sen om jag snabbt sätter på knapplås...då byter den till nästa låt än den jag har valt..

1
Bevaka tråden