Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod 3g och XP och fel (-69)

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-04-12 23:59

Har en bekant som har en 3g ipod på sin Xpmaskin. När han ansluter den så kopierar den låtarna ett tag, men sedan blir det stopp. Han får meddelandet: "Går inte att kopiera till skivan. Ett okänt fel uppstod (-69)".

Han har testat att uppdatera iPoden och iTunes, reseta iPoden, och att göra en restore. Jag hittade en tråd om ett liknande problem som hade sitt ursprung i FWstrul med XP som kunde lösas med en patch från MS. Detta funkade inte heller. Det går inte heller att kopiera filer till ipoden i hdd-mode. Han har mao gjort allt utom att installera om XP, vilket man ju inte borde behöva göra.

Han tror att det är disken i ipoden som gjort sitt, men jag är osäker. Några tankar på ämnet?

Ursprungligen av Daniel F:

Har en bekant som har en 3g ipod på sin Xpmaskin. När han ansluter den så kopierar den låtarna ett tag, men sedan blir det stopp. Han får meddelandet: "Går inte att kopiera till skivan. Ett okänt fel uppstod (-69)".

Han har testat att uppdatera iPoden och iTunes, reseta iPoden, och att göra en restore. Jag hittade en tråd om ett liknande problem som hade sitt ursprung i FWstrul med XP som kunde lösas med en patch från MS. Detta funkade inte heller. Det går inte heller att kopiera filer till ipoden i hdd-mode. Han har mao gjort allt utom att installera om XP, vilket man ju inte borde behöva göra.

Han tror att det är disken i ipoden som gjort sitt, men jag är osäker. Några tankar på ämnet?

Har haft samma problem. Bara att sända tillbaka den. tyvärr! ;:-(

• Oregistrerad
  • 2005-04-13 14:05
Ursprungligen av Marra1:

Har haft samma problem. Bara att sända tillbaka den. tyvärr! ;:-(

Kan du utveckla vad felet är? Är det disken? Går det att laga? Det är ju en 3G iPod så risken finns ju att det inte finns någon garanti.

1
Bevaka tråden