Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tar ej bort låtarna??

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-07-29 11:06

när jag i morse skulle lägga in all den goa hiphopen jag fick tips om på forumet här(tackar så mycket för den), så tog utrymmet slut på minin. jag tänkte då att jag tar bort alla bad religion låtarna..som borde ta upp emot 200 mb iaf. men ipoden vägra att uppdatera att jag hade tagit bort låtarna o sa att jag fortfarande bara hade 214k ledigt...där av att jag inte kunde få in all musik:( Är de bara jag som slarvade eller varför bidde de på detta viset???:P

  • Medlem
  • Nacka
  • 2005-07-29 12:03
Ursprungligen av fedus:

när jag i morse skulle lägga in all den goa hiphopen jag fick tips om på forumet här(tackar så mycket för den), så tog utrymmet slut på minin. jag tänkte då att jag tar bort alla bad religion låtarna..som borde ta upp emot 200 mb iaf. men ipoden vägra att uppdatera att jag hade tagit bort låtarna o sa att jag fortfarande bara hade 214k ledigt...där av att jag inte kunde få in all musik:( Är de bara jag som slarvade eller varför bidde de på detta viset???:P

autosynka?

  • Medlem
  • 2005-07-29 12:34
Ursprungligen av nllub:

autosynka?

problemet är ju då att jag har dragit massa musik från min polare som ligger på ipoden men inte på datorn...då skulle ju den musiken jag dragit från han försvinna väl om jag nu autosynkar????

Om du autosynkar så kommer alla låtar som inte ligger i ditt iTunesbibliotek att försvinna från iPoden.

  • Medlem
  • 2005-07-29 15:35
Ursprungligen av Login_Here:

Om du autosynkar så kommer alla låtar som inte ligger i ditt iTunesbibliotek att försvinna från iPoden.

jaaaa...alltså är de inte ett alternativ!!! men man måste väl kuna ta bort låtarna inte bara ur listan utan hela låten fr¨n ipoden??? så dumma är dom väl knappast på apple liksom!!! men hur...de verkar ju inte tas bort när man klickar på "delete" i iTunes

kan nån förklara??

1
Bevaka tråden