Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nano

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-09-13 19:19

Hej

Jag är ny på ipod och undrar om nano är något att ha? Hör av dig om du har några åsikter om den

  • Oregistrerad
  • 2005-09-13 20:12

Den kan säkert vara bra men jag gillar inte utseesdet så om jag fick välja så hade jag valt en ipod mini men med större minne än min som är på sexgig eller om man är brädd att lägga ner lite mer pengar så skulle jag utan tvekan välja en ipod photo. Men det är en smak sak. Lycka till med ditt val.
Om du inte redan har iPod så kan jag garantera att du blir nöjd.

iPod nano är enligt mig den mest prisvärda iPoden just nu. Det är otroligt vacker, fins i två sexiga färger. Den har skarp färgdisplay och lika bra ljud som de dyrare iPodarna och iPod mini. Och den är otroligt liten. Den väger 42 gram och är en tredjedel så stor som den minsta mobiltelefonen som finns på marknaden. Lagringen är ingen hårddisk utan flashminne vilken innebär mer tålighet, inga fördröjningar (som på t.ex. iPod mini) och lägre vikt.

Vill du äga den coolaste, snyggaste, mest funktionella iPoden som har alla storebrors funktioner inklusive klickhjul och färgdisplay, välj nano.

Vill du ha mer lagringsutrymme, sämre prestanda/durabilitet, större fysisk storlek och en utgående modell med färre funktioner, välj mini. (jag säger dock inte att minin på något sätt är dålig, detta är endast en relativ jämförelse)

Valet är ditt

Nanon är en cool liten lyx pryl som är värd att köpa om man vill ha något litet. Dock är den otroligt dyr när det kommer till kr/GB om man jämnför med storebrorn ipod colour 20gb som kostar lite mer. Nano är bra men ganska dyr.

Jag köpte en Nano för några dar sen å den e verkligen Asbra. När man ser den första gången i verkligheten blir man verkligen helt W :eek: W av att den e så liten å snygg!! LÄCKER!!!

Ursprungligen av makeyuu:

Jag köpte en Nano för några dar sen å den e verkligen Asbra. När man ser den första gången i verkligheten blir man verkligen helt W :eek: W av att den e så liten å snygg!! LÄCKER!!!

yupp. den är otrolig. jag har haft andra mp3-spelare innan men ingen av dem äger nano. Nu har jag kompisar och min syrra som vill köpa nano.

1
Bevaka tråden