Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Är det någon som känner till något kartprogram till Nanon. Programmet ska visa en karta över tex Sthlm. Det finns för vissa mobiltlefoner (tex. Sony Ericsson P800) som man kan köpa och tanka ned, men jag undrar om det finns för iPod också. Och Nanon har ju möjligheten att visa kartor.
Kommer nog inte att få svara snabbt men hoppas inte denna tråd också blir låst
Handango InHand heter programet.
Enligt IlCapo ska dom på ipod.se testa programvaran, men om det testas på en iPod eller mobiltelefon vet jag inte. Misstänker att det inte finns till iPod.
Det är inte ett som de ska prova utan flera olika program. Länken jag skickade i första posten var bara för att visa folk hur det kan se ut. Men visst, varför inte prova det programmet också. Det heter Rough Guides Map - "Namn på stad".
De ska testa om dessa funkar på en iPod och inte en mobiltelefon eftersom de är till mobiltelefoner. De testar det för att iPod Nano har möjligheten att klara av ett sådant program så kanske kan man ändra lite i programmet så att det funkar i Nanon.