Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Video till ipod video

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-12-25 14:27

ja fick min ipod igår, skickade över musik å bilder funkade perfekt. men sedan video fick ja inte till å skicka över ngn som kan berätta bra å tydligt, ja har använt videore(lr va de heter) å så fick ja 2 filer., en som heter .vob å en .ifo , å så igår när ja försökte utan att konvertera stog de att min ipod inte stödde video, lite mysko. Hjälp!

• Medlem
  • 2005-12-25 16:07

ja har komprimerat å då fick ja 2 olika filer, men de går inte lägga in dom i bibloteket på itunes, ¨å om ja lägger dom direkt på ipod ikonen så händer inget, för i går kom de upp en ruta "din ipod stöder inte video" men de gör den så ja klicka på varna inte igen. så de händer inget när ja drar dom dit, Hjälp mej:confused:

Inte for mig heller :/ Snälla hjälp!?

• Medlem
  • 2005-12-25 16:14

Jao, Hjälp oss ffs

Lär sig inte folk skriva läsbart i skolan längre? Enkla saker som punkt (.) för att avsluta mening och stor bokstav på första ordet i ny mening gör ju att man faktiskt förstår vad som står.

Uppenbarligen gör du nåt fel när du konvertar. Borde inte kunna gå fel med denna guide:
http://www.videora.com/en-us/Converter/guides.html

• Medlem
  • 2005-12-25 19:35

klaga på hur ja skriver du, men de ska gå snabbt å skriva ju, haha. men de funka problemet var att ja komprimera en film som låg på hårdisken å en från dvd meed programet dvd decrypter, å då blanda ja ihop dom, haha. men sedan skicka ja den rätta de funka som smort. men om man tar från en dvd film får man me texten å?

jagvetintehurvideorafunkarmenmedtankepåalltiddusparargenomattskrivasnabbtmenoläsligtbordeduhatidöverattestasjälvvadsomhänder

Ursprungligen av Rickard A:

jagvetintehurvideorafunkarmenmedtankepåalltiddusparargenomattskrivasnabbtmenoläsligtbordeduhatidöverattestasjälvvadsomhänder

haha

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-26 09:52

precis. utfrån det du skrivit här så ser jag direkt att du gör fel med videora

ta och läs det här först.
http://www.videora.com/en-us/Converter/guides.html

1
Bevaka tråden