Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

omformatering

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Så här e det, jag fick ett virus på datorn så jag var tvungen te o omformatera hårddisken.
Innan detta la jag in all min musik på min Ipod photo 20gig, och nu undrar jag hur jag ska få tillbaka min underbara musik till min pc.

Ursprungligen av anders_063:

Så här e det, jag fick ett virus på datorn så jag var tvungen te o omformatera hårddisken.
Innan detta la jag in all min musik på min Ipod photo 20gig, och nu undrar jag hur jag ska få tillbaka min underbara musik till min pc.

Läs här eller här...
SÖK.

försökte söka så gott jag kunde, var kanske inte det allra vanligaste sökningen....!!!!

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-12-28 11:54

Tvärtom, det är en av de vanligaste frågorna...

• Medlem
  • 2005-12-28 18:51

du behöver inte ladda ner några så stora program ladda bara ner iPod util på versiontracker
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/29657&mode=feedback
ett litet och enkelt program

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-12-28 20:53

Fast iPod util är ju inte gratis, som YamiPod är.

• Medlem
  • 2005-12-28 21:53

Oj konstigt för jag har använt det utan att betala. något de måste ha ändrat på efter att jag laddat ner det, för jag laddade det på versiontracker för kanske ett halvårsen och då var det gratis

Edit: Det går att använda utan att betala fast då har man tydligen inte "advanced mode" vilket jag inte vet vad det är, men gratisvarianten funkar finfint om man bara ska kopiera låtar till datorn

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-12-29 07:55

Ah, ok!

1
Bevaka tråden