Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min dator tog nanon som gisslan

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Så här i efterhand är det väl lite lustigt. Jag hade bråttom iväg och en snabb blick på min ipod sa mig att jag borde ladda den lite åtminstone. Så jag satte in den i datorn och tänkte sådärja det gick ju fint. Så börjar datorn hitta på egna saker med min ipod, inte installering eller nånting..bara fular sig och jag kan inte koppla ifårn min ipod eftersom den är upptagen. Datorn skickade mig detta meddelande gång på gång. Ny programvara bla bla din ipod är upptagen. Upptagen med vad tänkte jag, det hände ju ingenting. Så till slut lyckades jag med något..javisstja datorn ville formatera ipoden, men lyckades inte så då skickade den ett meddelande:Koppla ur din ipod vad den än säger.
Jag vet inte men har min ipod och min dator fått någon sorts relation jag inte riktigt visste om tidigare. Jag anar att datorn älskar nanon lika mycket som jag, fast kanske inte nu längre.

Om den gör så igen så kolla på iPodens skärm i väntra övre hörnet. Om där är en sak som snurrar, betyder det att iPoden verkligen är upptagen. Annars är det bara att slita loss den.

Är det en Pc? Hehe... Steve Jobs och Bill Gates e Ju Nog Inte Bästa Vänner Precis.
Fast en PC Är det inget fel med från min åsikt.

Det är det från min åsikt... Eller ja, iaf Windows är det mycket fel med... Men jag kör också Windows för jag behöver det för alla mina program och spel. Men ibland när jag inte pallar med M$ Windoze så bootar jag upp osx eller linux istället.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-29 15:04

inget Apple vs Microsoft!

använd Windows egna "säker borttagning"

Alltså, hur kan du boota OSX i din windows?
Det borde ju faktiskt inte fungera enligt att de är helt olika uppbyggda men jag vet att någon peson lyckats klara boota med OSX men han hade mycket jobb med det och det är olagligt.

Men vill man ha Windows i Macen kan man ju köpa Windows XP program som får din dator att se ut som en Windows XP. Kolla här:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/6254042/wo/C43grAvulxep2TqhoAU1nb34zED/1.0.19.1.0.8.25.7.11.0.3
Kolla här, det är kris för apple när dem själv säljer det. men jag gillar inte OSX för att du inte kan köra typ något. Men däremot finns det inte lika mycket virus, men ett bra antivirus och brandvägg så är din dator ganska säker.Och nej extrem, jag ska inte börja med apple vs microsoft men jag gillar windows mer.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-04-15 10:08

Ok, först och främst svarar du på gamla inlägg, och sedan skickar du med en länk som inte fungerar...

Ta med iPoden till en kurator. Den kan ha utvecklat ett Stockholmssyndrom för datorn...

1
Bevaka tråden