Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag funderar på att köpa nya hörlurar till min iPod G5. Jag är trött på snäckorna och in-ear är inget alternativ och då har jag tittat lite extra på dessa två lurar, Koss Porta Pro och Sennheiser PX200. En öppen och en sluten lur alltså.
Någon som har erfarenhet av båda eller någon av dem? Fördelar respektive nackdelar? Alla tips och åsikter mottages tacksamt.
Ja, en nackdel på Koss Porta Pro är att det är inne att ha dom. Resultat: alla har dom och orginaliteten sjunker till 0. Inte kul, möjligtvis för mainstreamaren som måste ha status i sitt gäng.
Ja, en nackdel på Koss Porta Pro är att det är inne att ha dom. Resultat: alla har dom och orginaliteten sjunker till 0. Inte kul, möjligtvis för mainstreamaren som måste ha status i sitt gäng.
Ja, jag håller också det som en nackdel. Men jag bryr mig mer om ljudet och andra egenskaper än om utseendet och modefaktor.
Ja, jag håller också det som en nackdel. Men jag bryr mig mer om ljudet och andra egenskaper än om utseendet och modefaktor.
Ja, vad jag har hört i klassrummet så vet jag i alla fall att de kan få folk döva, tuffingarna spelar ju fasen så jag kan höra bra vad de hör på, i andra sidan klasstummen! :/
Jag körde på ett par sennheiser hd202 efter att ha haft ett par porta pro. Grymt mycket bättre. Jag kan verkligen inte förstå hir folk kn ha porta pro, hemmai vardagsrummet kanske de funkar, men så fort man kommer ut på gatan eller där det finns bakgrundljud hör man inte längre musiken. Helt värdelöst.