Hallå!
Jo det började med att jag skulle lägga in ett nytt tema på min ipod och då ska jag ju tvunget klanta till det som jag alltid gör...
Grejen är den att när jag hade gjort min update med det andra temat så skulle jag uppdatera med det.
Då blev det något fel så jag var tvungen att återställa ipoden. Jag försökte återställa den, men det stod bara att det inte gick att skriva till den fasta enheten eller nått i den stilen.
Då tänkte jag att jag kan ju formatera hela ipoden å bara återställa den efter det. Jag gör detta utan resultat, eller ja jag fick den formaterad men inte återställd.
Då kom jag på ett annat sätt som jag gjorde när jag hade problem med linux. Detta var att jag bootade datorn i Slax, som är ett linux operativsystem kan man säga. När jag hade bootat så deletade jag alla partitioner som finns på ipoden och sedan skapade jag en ny genom att följa guiden lite halft ifrån linux installationen. Allt kändes bra och jag formaterade även den nya partitionen i slax.
MEN, nu kommer det som jag behöver hjälp med. Efter att jag hade gjort ny partition till min ipod så starade jag om datorn och bootade i windows. Men när jag kopplade in min ipod så stog det bara "okänd USB-enhet".
Vad gör jag nu?
Finns det något att göra, eller är Ipoden förstörd?
Jag menar det är ju bara mjukvaran som det är fel på. Inte hårdvaran...
Snälla svara med allt som kan vara till hjälp!
/Marcus