Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med att återställa min ipod mini

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Ska återställa min ipod mini pga att den inte uppdaterar låtarna från itunes. När jag öppnat uppdater och pluggat in ipoden kommer det upp ett meddelande " kan inte montera ipod" vad menas med detta och vad ska jag göra? Har precis laddat hem updater från apple..

  • Oregistrerad
  • 2006-09-08 12:33

prova o formatera ipoden först

Hur formaterar man ipoden då?

Ja, hur fan gör man?

Min uppdatering är knas, ingenting funkar. Jag vill starta om från bnörjan, allting ska återställas och så.

När jag testar att installera från skivan så står det att min iPod behöver formateras. Jag klickar på formatera sen så står det och tuggar och tuggar men ingenting händer. Hjälp tack!

Ingen?

Vill återställa min ipod mini pga att jag inte kan uppdatera låtarna på den. Men när jag öppnat updater och pluggat in ipoden kommer det ett meddelande "Kan inte montera ipod" vad menas med detta? Har updater 2005 - 09 - 03, även fast jag har laddat ner iTunes 7.

När jag installerar programvaran från skivan så står det att jag måste formatera om iPoden.
Jag klickar på formatera, men det händer inte ett skit. Snälla, är fan desperat! Tack på förhand.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-21 19:53

Har ni testat Sista utvägen?

Ja, eller när man går in på diskhantering, och högerklickar på iPoden, så kan man inte klicka på ta bort partion. Vad gör man då?

1
Bevaka tråden