Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Låtarna kommer inte in!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-09-14 19:15

Hej.
Har nu installerat nya iTunes och är nöjd med det problemet är bara det att när jag lägger in mina låtar till min nano så dyker de helt enkelt inte upp i iPoden efter överförningen!
Mycket märkligt tycker jag, allting går som vanligt och det står "uppdaterar filer på ipod" och så vidaer men sedan när jag öppnar ipoden så finns inte låten/låtarna där!
någon som har något tips kanske?!

//Jonas

Jag hade också samma problem, lämna tillbaks min Nano för att beställa 8GB nu , men jag fick lägga låtarna i "biblioteket" å sen därifrån markera låtarna som kommit in å föra över te ipoden ..

Jag hatar iofs iTunes ganska mycke också, måste hitta nått problem för PC där ja kan föra över låtarna som normalt och slippa de stora klumpiga programmet som inte gör nått speciellt än å skicka över låtar..hmm ..

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-14 20:31
Ursprungligen av Pulse82:

Jag hatar iofs iTunes ganska mycke också, måste hitta nått problem för PC där ja kan föra över låtarna som normalt och slippa de stora klumpiga programmet som inte gör nått speciellt än å skicka över låtar..hmm ..

Kolla på Anapod, det är väl värt den lilla kostnaden om man föredrar "normal" Windows-hantering.

  • Medlem
  • 2006-09-14 23:26

håller helt med dig Pulse82 , känns som att Apple verkligen måste plåga sina egna användare med iTunes som är galet segt och onödigt komplicerat! Problemet löste sig för mig oxå , tack för hjälpen och hoppas du blir nööjd me 8 giggaren då!

Spyder: Verkar som ett riktigt schysst program! märkligt att man inte har hört talas om det innan!? :S
aja blir till och pröva det tack för tipset!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-15 17:06
Ursprungligen av xeon:

Spyder: Verkar som ett riktigt schysst program! märkligt att man inte har hört talas om det innan!? :S
aja blir till och pröva det tack för tipset!

Har du inte hört talas om det så har du hängt här för lite!

Kolla in våra tester av Anapod och YamiPod, så kan du läsa mer. Testerna är dock lite gamla nu, och jag ser att några av bilderna fallit bort. Ska se om jag kan rätta till det...

  • Oregistrerad
  • 2006-09-15 21:14
Ursprungligen av xeon:

Hej.
Har nu installerat nya iTunes och är nöjd med det problemet är bara det att när jag lägger in mina låtar till min nano så dyker de helt enkelt inte upp i iPoden efter överförningen!
Mycket märkligt tycker jag, allting går som vanligt och det står "uppdaterar filer på ipod" och så vidaer men sedan när jag öppnar ipoden så finns inte låten/låtarna där!
någon som har något tips kanske?!

//Jonas

Begriper inte hur man kan misslyckas med en sådan busenkel operation… Om du tror dig ha gjort allt rätt från start med spelaren och iTunes – spelaren syns på skrivbordet? – föreslår jag att du omformaterar spelaren direkt. Eftersom du ändå inte överfört någon information gör det ju inget.

1
Bevaka tråden