Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Låtar finns i ipod men inte som spår

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hänt några gånger nu att när jag har lagt i några låtar på min ipod genom itunes, och sedan har kopplat ut nanon så finns de inte att spela, Det finns inga spår med de namnen på låtarna jag har lagt in men de finns på ipoden. Och när jag startar itunes och så finns det heller inte där i nanon. Men de har tagit upp plats iaf.
Hur kommer det sig att låtarna inte finns som spår, att spela, när de ändå finns på nanon?

För mig är de nästan desamma. jag har några låtar ..inte albums, utan enstaka låtar som jag inte kan hitta t.ex i genre "trance, reggae, hiphop" ..men när ja söker efter låtnamnet så finner jag...konstigt ..och i iTunes har ja redan bytt genre så att de ska vara där..hmm ..irriterande.

Grejen är när jag har lagt in de itunes och sedan kopplar på ipoden och ska spela dem så finns de inte där. Kopplar in ipoden i datorn och då finns de inte ens i itunes på nanon, men de har tagit upp massor av plats.

1
Bevaka tråden